استاندار فارس گفت: اطلاع رسانی درخصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی به جامعه به ویژه ارتقای آگاهی دانش آموزان از طریق برگزاری اردوهای پیشرفت بسیار موثر خواهد بود.

دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق برگزاری اردوهای پیشرفت برای دانش آموزان اطلاع رسانی شود

به گزارش قدس آنلاین از شیراز، محمدهادی ایمانیه  درسومین روز برگزاری اجلاسیه مدیران و روسای آموزش و پرورش استان که همزمان با سراسر کشور در شیراز برگزار شداظهار کرد: راه اندازی میز خدمت از سوی مدیران و پاسخگویی به مردم از کارهای ارزشمندی است که باید همواره در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: در آموزش و پرورش مدیران باید به دانش آموزان و اولیای آنها پاسخگو باشند و خدمت کنند چرا که اغلب افتخارات را دانش آموزان برای کشور به ارمغان آوردند. 

وی افزود: اطلاع رسانی درخصوص دستاورد های انقلاب اسلامی به جامعه به ویژه ارتقای آگاهی دانش آموزان از طریق برگزاری اردوهای پیشرفت بسیار موثر خواهد بود.

ایمانیه تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز از مهمترین مواردی است که مدیران و روسای آموزش و پرورش باید بیش از پیش به آن اهتمام ورزند.
وی اضافه کرد: از نیازهای امروز ما توسعه و تقویت جهاد تبیین است لذا آموزش و پرورش باید این مهم را در دستور کارقرار دهد و در راستای ارتقای سطح معرفتی معلمان دوره های تخصصی را برگزار کند.

استاندار فارس با اشاره به موضوع مولد سازی، خاطرنشان کرد: طرح مولدسازی باید با جدیت در آموزش و پرورش دنبال شود و درآمدهای ناشی از آن در جهت حل مشکل فضاهای آموزشی همان منطقه هزینه خواهد شد.

وی  ادامه داد: پاسخ به شبهات دانش آموزان موضوع مهمی است که باید به آن پرداخته شود و افراد متخصص تربیت و سپس وارد مدارس شوند تابااطلاعات جامع به پاسخگویی بپردازند.

دکتر ایمانیه با بیان اینکه بر اساس روایات دینی فرصت ها همانند اِبر می گذرد، ادامه داد: مدیران باید نهایت استفاده را از فرصتی که برای خدمت برایشان فراهم شده است‌ را داشته باشد و شب و روز به مردم خدمت کنند چرا که هیچ کاری ارزشمندتر از خدمت کردن به مردم نیست.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.