فرمانده انتظامی رباط‌کریم از کشف ۸۵ فقره کلاهبرداری در شهرستان خبر داد و گفت: بالاترین آمار کلاهبرداری مربوط به مسکن مهر شهر پرند بود و ۴۵ فقره کلاهبرداری مربوط به جعل سند و مدارک بوده است که ۳۰ نفر جاعل دستگیر شدند.

مسکن مهر در صدر بالاترین آمار کلاهبرداری پرند/ ۳۰ جاعل دستگیر شد

 به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی زنگنه عصر امروز در نشست با اشاره به اقدامات صورت گرفته در برخورد با تخلفات اظهار داشت: در پی وقوع قتل یکی از شهروندان محله الارد شهرستان رباط‌کریم با اسلحه شکاری و چاقو پلیس دو تن از عاملان این حادثه هولناک را دستگیر کرد.

وی با اشاره به اینکه در ادامه بررسی‌ها مشخص شد این قتل با همکاری ۵ نفر صورت گرفته است افزود: اما سه نفر از عوامل اصلی این قتل به کشور آذربایجان متواری شده بودند که بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس بین‌الملل قرار گرفت و با بررسی‌های به عمل آمده و استفاده از ظرفیت سازمان اینترپل، شناسایی مخفیگاه متهمان شروع شد.

فرمانده انتظامی رباط‌کریم در ادامه با اعلام اینکه محل اختفای این افراد شناسایی و به اینترپل نیز ارسال شد بیان کرد:‌ با هدایت اطلاعاتی عملیاتی پلیس بین‌الملل فراجا و بر اساس اعلان قرمز صادره علیه متهمان و همچنین رایزنی‌های پلیسی، این سه نفر در کشور آذربایجان دستگیر شدند.

سرهنگ زنگنه با بیان اینکه هیچ حاشیه و مکان امنی برای مجرمان و متهمان وجود ندارد بیان کرد:‌ متهمین به‌زودی به کشور استرداد و از طریق مرز هوایی فرودگاه‌ امام خمینی (ره) به کشور برگردانده می‌شوند تا برای رسیدگی به پرونده، تحویل مراجع قضایی شوند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رباط‌کریم با اشاره به کشف ۸۵ فقره کلاهبرداری در شهرستان رباط‌کریم گفت: بالاترین آمار کلاهبرداری در حوزه مسکن مهر و متعلق به شهر پرند صورت گرفته بود.

سرهنگ زنگنه با اشاره به اینکه کاراگاهان ۲۷ نفر از کلاهبرداران را دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده است افزود: از ۸۵ فقره کلاهبرداری ۴۵ فقره مربوط به جعل سند و مدارک بوده است که ۳۰ نفر جاعل را دستگیر کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: بسیاری از این پرونده‌ها در حوزه فروش مسکن به‌صورت غیرقانونی در شهر پرند و به‌ویژه بخش مسکن مهر رخ داده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رباط‌کریم در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی و رصد و حضور به‌موقع نیروهای پلیس توانستیم رتبه برتری را در استان تهران در خصوص تأمین امنیت کسب کنیم و با تکمیل، تجهیز و افزودن نیروی پلیس در شهرستان بهتر از قبل به مردم فهیم و خوب شهرستان خدمات‌رسانی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.