اهواز- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از انجام ۱۰ مأموریت اورژانسی در چذابه و مراجعه ۲۶ زائر حسینی به مراکز درمانی در این مرز خبر داد.

۲۶ زائر حسینی در مرز چذابه خدمات درمانی دریافت کردند

به گزارش قدس انلاین به نقل از مهر، فرهنگ کره‌بندی عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای به خدمات ارائه شده توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در اولین روز استقرار در مرز چذابه اشاره کرد و گفت: روز گذشته، ۱۰ مأموریت اورژانسی برای زوار توسط این دانشگاه انجام شده که از این میان، هفت بیمار به صورت سرپایی در محل درمان و سه بیمار به مراکز درمانی منطقه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: این مأموریت‌ها شامل یک مورد گرمازدگی، یک مورد مشکل تنفسی، تعداد ۲ مورد بیمار قلبی و ۶ مورد سایر مأموریت‌ها بود.

وی به خدمات ارائه شده توسط درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد اشاره کرد و گفت: تعداد کل مراجعان به درمانگاه ۲۶ مورد بود که تنها یک مورد اعزام به مراکز درمانی و بیمارستان‌های پشتیبان منطقه را داشت و مابقی مراجعان در محل تحت درمان قرار گرفته و ترخیص شدند.

کره‌بندی ادامه داد: از این تعداد نیز سه مورد با مشکل گرمازدگی، یک مورد با مشکل گوارشی، یک مورد با مشکل تنفسی و تعداد ۲۳ مورد با سایر مشکلات به درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد مراجعه کردند.

وی گفت: ارائه خدمات توسط اورژانس بیمارستانی بخش دیگری از خدمات دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مرز چذابه است که در روز اول تنها با یک مراجعه و درمان به صورت سرپایی، کار خود را به اتمام رساند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.