داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ در صورت مشاهده مغایرت در سهمیه ایثارگران و یا درخواست اعمال سهمیه ایثارگران، باید حداکثر تا تاریخ ۳۰ مرداد به ارگان‌های مربوط مراجعه و موضوع علت عدم تأیید سهمیه و یا درخواست اعمال سهمیه را پیگیری کنند.

فرصت پیگیری و ثبت درخواست سهمیه ایثارگری برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۲

نتیجه علمی داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ روز جمعه ۲۷ مرداد به صورت کارنامه حاوی نمره کل نهایی، رتبه، سهمیه و وضعیت بومی، روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

طبق تاکید سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ در صورت مشاهده مغایرت در سهمیه ایثارگران و یا درخواست اعمال سهمیه ایثارگران، باید حداکثر تا تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ به ارگان‌های مربوط (محل تشکیل پرونده ایثارگری) مراجعه و موضوع علت عدم تأیید سهمیه و یا درخواست اعمال سهمیه را پیگیری کنند.

همچنین در صورت تأیید نهایی سهمیه آنان و ارسال مشخصات داوطلبان حداکثر تا تاریخ ۴ شهریور ۱۴۰۲ به سازمان سنجش توسط ستاد کل ارگان ذیربط در تهران، سهمیه آنان برای مرحله گزینش نهایی اعمال خواهد شد. در غیر این صورت پس از تاریخ ۴ شهریور ۱۴۰۲ اقدامی در خصوص اعمال سهمیه ایثارگران به عمل نخواهد آمد و این داوطلبان با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد.

بنا بر اعلام سازمان سنجش در صورتی که تغییری در وضعیت علمی داوطلبان به دلیل اصلاح سهمیه ایجاد شود، نتیجه در کارنامه آن ها اعمال شده و در نیمه دوم شهریور ماه برای اصلاح انتخاب رشته، با این گروه از داوطلبان مساعدت لازم به عمل خواهد آمد.

دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته در همه گروه‌های آزمایشی امروز یکشنبه ۲۹ مرداد در سایت سازمان سنجش منتشر خواهند شد و انتخاب رشته از طریق سامانه جامع آزمون سراسری برای همه گروه‌های آزمایشی از روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۴ شهریور ادامه خواهد داشت و انتخاب رشته در یک فرم و حداکثر تا ۱۵۰ رشته محل، انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.