دبیر جامعه فعالان مردمی اربعین لرستان از اجرای پویش نذر همسفر اربعین در این استان خبر داد.

اجرای پویش نذر همسفر اربعین در لرستان

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد لک شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پویش نذر همسفر اربعین در لرستان با توجه به ازدحام زائران در ایام اربعین، ترافیک زیاد در مناطق مرزی و محدودیت ظرفیت وسائل نقلیه اجرا شده‌ است.

وی با دعوت از زائران همه شهرستان‌های لرستان برای شرکت در پویش نذر همسفر اربعین، افزود: زائرانی که با خودروی شخصی عازم مرزها می‌شوند مشتاقان زیارت اربعین را در صورت داشتن صندلی خالی با خود همراه کنند.

دبیر جامعه فعالان مردمی اربعین لرستان با توصیه به زائران برای زیارت اربعین با ظرفیت تکمیل خودروها عنوان کرد: مردم لرستان می‌توانند با پیوستن به پویش نذر همسفر اربعین زائران پیاده و جامانده را با خود همراه کنند.

وی بیان کرد: افراد بی‌شماری در ایام اربعین به زیارت اربعین مشرف می‌شوند و از زائران درخواست داریم که با خودروی شخصی به‌سمت مرزها حرکت کنند.

لک گفت: مردم لرستان می‌توانند با مراجعه به کانال همسفر با نشانی hamsafararbaeeni@ در اجرای پویش نذر همسفر اربعین در این استان مشارکت کنند.

دبیر جامعه فعالان مردمی اربعین لرستان ابراز کرد: اجرای پویش نذر همسفر اربعین در این استان امکان سفر رایگان را با کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل برای زائران عتبات عالیات فراهم می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.