شماری از شهرک نشینان صهیونیست امروز چهارشنبه تحت حمایت نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی و همراهی عضو سابق کنست (پارلمان) این رژیم به قبله نخست مسلمانان هتک حرمت کردند.

هتک حرمت عضو سابق کنِسِت و شهرک‌نشینان به قبله نخست مسلمانان + فیلم
به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، «یهودا گلیکـ» عضو تندرو و سابق کنست رژیم صهیونیستی هم همراه با شهرک نشینان به مسجدالاقصی یورش برد.

اداره اوقاف اسلامی اعلام کرد که صهیونیست های اشغالگر در دسته های جداگانه و از سمت «باب المغاربه» به شیوه ای تحریک آمیز وارد مسجدالاقصی شده و مناسک تلمودی را برگزار کردند.

اشغالگران صهیونیست در نهایت از سمت «باب السلسله» از این مسجد خارج شدند.

همزمان با یورش شهرک نشینان یهودی به مسجدالاقصی، پلیس رژیم صهیونیستی هم تدابیر امنیتی در اطراف و محوطه های این مسجد را شدت بخشیده و از ورود نمازگزاران فلسطینی به آن ممانعت به عمل آورند.

شهرک نشینان صهیونیست تقریبا روزانه به سرکردگی و تحریک مقامات تندروی تل‌آویو به مسجدالاقصی یورش می برند و تلاش دارند که وضعیت این مکان مقدس را تغییر دهند.

صهیونیستها به هر شیوه ای به دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی به منظور اجرای طرح های شوم خود هستند.

در پاسخ به تعرض‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی، گروه های مقاومت فلسطین نیز چندین بار شهرک های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه و شمال سرزمین اشغالی را با موشک هدف قرار داده‌اند و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی با صهیونیستها درگیر شده اند.

گروه‌های مبارز فلسطینی تاکید کرده‌اند که مسجدالاقصی خط قرمز آنها است و هرگونه تعرض به آن با پاسخ شدید مواجه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.