فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار از شناسایی و دستگیری ۲ متهم که از طریق نصب نرم افزار و ارائه رسید جعلی اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از مغازه‌ها و حساب ۲۴ شهروند کرده بودند. خبر داد.

شناسایی و دستگیری ۲ کلاهبردار در گلبهار

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ محسن صبری‌پور اظهار کرد: در پی مراجعه چند تن از شهروندان به پلیس فتا گلبهار مبنی بر اقدام به خرید و ارائه رسید جعلی و عدم پرداخت وجه توسط دو نفر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار افزود: در بررسی اولیه کارشناسان پلیس فتا مشخص شد دو زن و شوهر به فروشگاه‌ها و کلیه اصناف مراجعه می‌کرده و پس از خرید از مغازه از طریق رسید ساز جعلی که بر روی گوشی نصب کرده بودند کارت به کارت از گوشی انجام و رسید جعلی را به مغازه دار نشان می‌دادند ولی عملا هیچ پولی را انتقال نمی‌داده و مغازه را ترک می‌کردند.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی اظهارات مالباختگان و انجام اقدامات فنی ۲ متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

صبری‌پور ادامه داد: از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی اموال و اجناس که از مغازه‌ها کلاهبرداری کرده بودند نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار با بیان اینکه در این خصوص تاکنون ۲۴ شاکی که جمعا یک میلیارد ریال از آن‌ها کلاهبرداری شده است شناسایی شده‌اند، خاطر نشان کرد: تحقیقات تکمیلی در این باره جهت شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

وی از شهروندان خواست در صورت شکایت از متهمان به پلیس فتا گلبهار واقع در کلانتری ۱۳ مراجعه یا از طریق تلفن ۰۵۱۳۸۳۲۶۹۸۹ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.