۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
کد خبر: 908704

شهردار تربت‌حیدریه گفت: احداث یک سینمای کوچک با هدف توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی در این شهر ضروری است و بزودی عملیات اجرایی آن با تغییر کاربری در سالن اجتماعات این نهاد آغاز می‌شود.

آغاز ساخت سینما در تربت‌حیدریه

به گزارش قدس خراسان، وحید فرخ تبار عنوان کرد: با گذشت سال‌های طولانی از تخریب تنها سینمای تربت‌حیدریه هنوز احداث سالن جایگزین انجام نگرفته است، شهرداری برای رفع این مشکل مطالعه و طراحی ساخت سینما به گنجایش ۱۲۰ نفر را در تربت حیدریه تدارک دیده است.
وی افزود: با حمایت دولت حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تن قیر در تربت حیدریه با محوریت بازآفرینی، نهضت ملی مسکن و بند تبصره یک به صورت رایگان دریافت شده و انجام آسفالت یا روکش بر اساس اولویت و نظر کارشناسان فنی در حال انجام است.

شهردار تربت حیدریه در ادامه به اقدامات انجام شده در بخش دوربین‌های نظارتی سطح شهر اشاره و اظهار کرد: بر اساس مصوبه سال ۱۳۹۵ طرح جامع مدیریت حمل ونقل ترافیک باید ۵۱ دوربین نظارتی، ۱۸ دوربین ثبت تخلفات سرعت و ۶ دوربین عبور از چراغ قرمز در شهر تربت حیدریه نصب می‌شد.
فرخ تبار در بخش دیگری گفت: در هفته گرامیداشت دولت ۱۰ پروژه بزرگ در حوزه شهرداری با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.