معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از مرکز اشتغال زندانیان شهرستان سنندج، ضمن ابراز خرسندی از ایجاد این مرکز، بر حمایت وزارت کار از طرح‌های اشتغالزا برای زندانیان تاکید کرد.

معاون وزیر کار: وزارت کار از طرح‌های اشتغالزایی برای زندانیان حمایت می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، محمود کریمی بیرانوند روز جمعه با قدردانی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان‌ و اداره کل زندان‌ها که این کار بزرگ را انجام داده‌ و برای زندانیان ایجاد اشتغال کرده اند، اظهار کرد: معاونت اشتغال وزارت کار با تمام توان از این طرح ها پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.

‌وی با بیان اینکه این طرح از جهات مختلف کم نظیر و بی‌نظیر است، افزود: این طرح به لحاظ محل، نوع خدمت، آموزش‌های منجر به اشتغال و افراد مشغول به کار، متفاوت از دیگر طرحهاست.

کریمی بیرانوند با اشاره به اینکه آموزش، تربیت و درآمد در این مرکز وجود دارد، اضافه کرد: همه این افراد پس از پایان دوران محکومیت خود با آموزشی که دیده اند، می‌توانند کسب و کار پایداری را راه‌اندازی کرده و خانواده ای را نیز سرپرستی کنند.

فرزاد پیشکاری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان هم در این بازدید گفت: سال گذشته در قالب تفاهم‌ نامه با اداره کل امور زندان‌های استان مبلغ ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات بخش مشاغل خانگی به زندانیان و خانواده‌های آنان پرداخت شد.

وی اظهار کرد: اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه آموزش، توانمند سازی، ایجاد اشتغال و حمایت از خانواده را می‌توان در این مجموعه شاهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.