استاندار خراسان رضوی گفت:٧٠ همت (هزار میلیارد تومان) از این میزان سرمایه‌گذاری بانکی جدید و ١٠٠ همت مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان خراسان رضوی بوده است.

سرمایه‌گذاری ١٠٠ همتی بخش خصوصی در خراسان‌رضوی

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزود: ٧٠ همت (هزار میلیارد تومان) از این میزان سرمایه‌گذاری بانکی جدید و ١٠٠ همت مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان خراسان رضوی بوده است.

وی بیان کرد: در آغاز به کار دولت مردمی حدود هفت هزار پروژه عمرانی در استان خراسان رضوی راکد مانده بود.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: نتیجه سفر استانی سال گذشته رییس جمهور به این استان ١٨١ مصوبه بود که بخش عمده این مصوبات مرتبط با اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر طرح‌های خوبی نیز در حوزه‌های مختلف نظیر طرح‌های تامین آب مشهد، انتقال گاز و راهسازی در خراسان‌رضوی در دست اجرا است.

نظری اضافه کرد: اکنون نرخ مشارکت در فضای کسب و کار در استان ۴٣.١ درصد و نرخ بیکاری٧.٣ درصد است که شرایط به نسبت خوبی است و مبانی اقتصادی و اعمال کنترل بر بازار نیز در این دوره به جدیت پیگیری شد.

وی با تاکید بر اینکه دست کشیدن از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خط قرمز ملت ایران است، بیان داشت: در آغاز فعالیت دولت سیزدهم استکبار به شدت کشور را تحت تاثیر عملیات رسانه ‌ای و روانی قرار داده بود، اما این توطئه به خوبی مدیریت شد.

نظری اضافه کرد: همه مردم دغدغه‌مند هستند که دولت به وعده‌های خود عمل کند و دولت نیز تمام تلاش خود را برای توسعه کشور در بخش‌های مختلف به کار گرفته است.

وی تاکید کرد: به رغم اقدامات صورت گرفته مشکلاتی در حوزه‌های مختلف وجود دارد اما به عنوان کارگزاران نظام تمام تلاش خود را برای افزایش رفاه مردم به کار می‌بندیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.