رییس پلیس فتا گلستان گفت: گرداننده دو صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار دنبال کننده به اتهام انتشار تصاویر غیراخلاقی و ترویج شرط‌بندی شناسایی و دستگیر شد.

مدیر ۲ صفحه مجازی با ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده در گلستان دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین از گرگان، سعید تجری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشراف اطلاعاتی کارشناسان پلیس، یک خانمی که با مدیریت دو صفحه اینستاگرامی با مجموع بیش از ۴۰۰ هزار دنبال کننده که در آنها اقدام به اقدام به ترویج بی‌حجابی و فساد و فحشا بصورت گسترده و تبلیغ سایت شرط‌بندی و قمار کرده بود، از سوی همکاران ما شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی بیان کرد: با توجه به رسالت این پلیس در خصوص رصد و پایش فضای مجازی در جهت پیشگیری از تولید و انتشار محتویات مبتذل در فضای مجازی و مبارزه با فعل مجرمانه قمار و ترویج شرط‌بندی اقدامات فنی لازم انجام شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع با بررسی‌های فنی پلیسی، مدیر صفحات مذکور مورد شناسایی قرار گرفت و مشخص شد گرداننده و مدیریت آن یک خانم است که با یکی از مدیران صفحات مجازی در حوزه شرط‌بندی و قمار و ترویج فساد و فحشا در کشورهای اروپایی در ارتباط است.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان‌ گفت: پس از تهیه مستندات با دستور مقام قضایی این فرد دستگیر، تفهیم اتهام و به مراجع قضایی معرفی شد.

تجری افزود: پس از رای دادگاه با دستور قاضی پرونده، صفحات مذکور مسدود و پس از حذف محتویات مبتذل، لوگوی پلیس فتا در هر دو صفحه درج شد.

وی یادآور شد: تحقیقات در خصوص بررسی سایر جرائم احتمالی در دست اقدام است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.