مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، آمار تردد از پایانه مرزی خسروی از اول صفر تا روز گذشته را ۶۲ هزار و ۶۰۰ نفر اعلام کرد.

بیش از ۵۷ هزار زائر اربعین از مرز خسروی خارج شده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه  آمار تردد از پایانه مرزی خسروی از روز جمعه(اول صفر) تا روز گذشته را ۶۲ هزار و ۶۰۰ نفر اعلام کرد و اظهار کرد: ۵۷ هزار و ۴۰۰ نفر از این تعداد از مرز خسروی عازم عتبات عالیات شده و ۵ هزار و ۲۰۰ نفر نیز وارد کشور شده‌اند.

 وی آمار تردد طی روز گذشته از مرز خسروی را ۲۹ هزار و ۹۰۵ نفر اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به آمار با نزدیک شدن به اربعین تردد زوار در مرز خسروی هر روز در حال افزایش است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ۲۷ هزار و ۷۷۹ نفر از این تعداد از طریق مرز خسروی از کشور خارج شده و  ۲ هزار و ۱۲۶ نفر نیز طی شبانه‌روز گذشته از طریق همین مرز وارد کشور شده‌اند.

وی اضافه کرد: ۲۶ هزار و ۷۷۹ نفر از مجموع مسافران خروجی که طی شبانه روز گذشته از مرز خسروی عازم عراق شده‌اند، ایرانی و  هزار و ۱۸ نفر هم مسافر خارجی بوده است.

کرمی تصریح کرد: از مجموع ۲ هزار و ۱۲۶ نفر مسافر ورودی نیز،  ۲ هزار و سه نفر ایرانی و ۱۲۳ نفر نیز به عنوان مسافر خارجی از طریق مرز خسروی طی ۲۴ ساعته گذشته وارد کشور ایران شده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.