دبیرکل دومین کنگر ملی هشت هزار شهید استان همدان بعد از اتمام نمایش فصل شیدایی گفت: امیدوارم مردم دارالمومنین استان و میهمانان این برنامه از استان‌های همجوار، از این اثر فاخر و ماندگار لذت برده باشند.

سردار مجیدی بعد از پایان نمایش جذاب فصل شیدایی: امیدارم مردم از این کار فاخر لذت برده باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار “مظاهر مجیدی” کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که توفیق شد در دومین کنگره شهدای استان خدمتگزار باشیم. واقعا دلتنگ شهدا هستیم. شهید حسین همدانی که خود برای کنگره اول زحمات زیادی کشید، امروز صاحب اصلی برنامه‌های کنگره دوم است.

وی با تقدیر از تمامی دست اندرکاران، هنرمندان و سازمان اوج برای اجرای نمایش فصل شیدایی عنوان کرد: تمام هدف این بود که مردم و خانواده معظم شهدا از این کار هنری لذت ببرند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی، شهرداری، اصناف و خیلی از ارگان‌ها، نهادها، اقشار مختلف و…. جهادی به میدان آمدند تا به صورت مشترک یک کار بزرگ را به منصه ظهور بگذاریم. نظرات مردم نشان می‌داد این برنامه دو ساعته یک مانور معرفتی شناختی بود.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه هشت هزار شهید استان بر گردن تک تک ما حق دارند، ادامه داد: شهدای گرانقدر ما خالصانه برای خدا رفتند. فارغ از هر نگاه و سلیقه‌ای که وجود دارد، از مردم می‌خواهم که به شهدا یک نگاه ویژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: ۲۰۰ عنوان برنامه اصلی برای دومین کنگره ملی شهدای استان در نظر گرفته شده که یکی از آنها فصل شیدایی بود. امیدوارم مردم از این اثر فاخر نهایت استفاده را برده باشند. تمام تلاش ما بر این است که در اجلاسیه، بتوانیم نقش شهدای همدان را به خوبی تبیین کنیم، همان طور که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند شهدای همدان جزو برجسته ترین‌ها هستند.

دبیرکل دومین کنگر ملی هشت هزار شهید استان همدان بیان کرد: مقدمات برای مراسم اجلاسیه که بخش اصلی کنگره به شمار می‌رود، در حال انجام است تا بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم.

*استقبال مردم همدان از «فصل شیدایی» بی‌نظیر بود

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان گفت: شب اول پیش‌بینی ما حضور ۵ تا ۶ هزار نفری مردم در نمایش «فصل شیدایی» بود. اما استقبال از این نمایش به ۱۱ تا ۱۲ هزار نفر در هر شب هم رسید که این در نوع خود برای ما جالب توجه بود.

وی با توجه به اینکه استقبال مردم همدان از «فصل شیدایی» بی‌نظیر بود افزود:ابتدا باید از تک تک عوامل اجرایی این پروژه بزرگ هنری که بیش از دو ماه خالصانه و جهادی پای کار بودند، نهایت قدردانی را داشته باشم.

وی تصریح کرد: خروجی بیش از دو ماه تلاش و زحمت برای فصل شیدایی، اجرای بی‌نقص و باشکوه ظرف ۱۵ شب خاطره‌انگیز بود که امیدوارم مردم همدان از این شب‌ها و این نمایش جذاب راضی بوده باشند.

سردار فرجی ادامه داد: شب اول پیش‌بینی ما حضور ۵ تا ۶ هزار نفری مردم بود. ظرفیتی هم که تعریف کردیم حدود هفت هزار نفر بود، اما استقبال از این نمایش به ۱۱ تا ۱۲ هزار نفر در هر شب هم رسید که این در نوع خود برای ما جالب توجه بود.

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با تقدیر از دستگاه‌های اجرایی، عوامل هنری و اجرا، استانداری، تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع)، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی، شهرداری، رسانه‌ها، اقشار مختلف و… برای اجرای خوب این نمایش عنوان کرد: مردم استقبال بی‌نظیر و باشکوهی از این اثر ماندگار داشتند. تلاش زیادی شد تا برنامه با دقت و ظرافت خاصی به اجرا درآید و خوشحالیم که چند شب خاطره‌انگیز به واسطه یک کار فرهنگی برای مردم رقم خورد.

وی در پایان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت را باید در جامعه ترویج دهیم، متذکر شد: امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون جان‌فشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین‌شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و به اسلام تقدیم کردند. امروز ما وظیفه داریم که به هر شکلی نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.