۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 909272

در حالی که گفته می شد میلاد سرلک به دلیل سرباز شدن نمی تواند تیمش را همراهی کند، این بازیکن در بازی مقابل ذوب آهن به میدان رفت.

بازیکن سرباز پرسپولیس چگونه مجوز بازی گرفت؟

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام قبلی قرار بود میلاد سرلک ستاره خط میانی پرسپولیس از اول شهریور سرباز شود. پرسپولیسی ها منتظر اعلام لیست تیم ملی بودند تا ببینند این بازیکن در لیست قلعه نویی برای اردوی پیش رو قرار دارد یا خیر. اگر سرلک به تیم ملی دعوت می شد،می توانست سربازی اش را به تعویق بیندازد ولی در صورتیکه نام این بازیکن در فهرست تیم ملی قرار نداشت،میلاد می بایست راهی سربازی می شد و فوتبالش را در تیمی مثل ملوان دنبال می کرد.

با توجه به اینکه چند روز دیگر لیست تیم ملی اعلام می شود،خیلی ها معتقد بودند سرلک نمی تواند پرسپولیس را در دو بازی مقابل ذوب آهن و فولاد که تاریخ آن قبل از اعلام لیست تیم ملی بود، شرکت کند. با این حال این بازیکن در دیدار مقابل ذوب آهن در ترکیب تیمش به میدان رفت و مشکلی برای بازی کردن نداشت. اما هافبک تاثیرگذار پرسپولیس چطور مجوز بازی گرفت؟

سرلک در ابتدا قرار نبود در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد و حتی گل محمدی جانشین او را هم در ترکیب تیمش مشخص کرده بود. با این حال بعد از گرفتن استعلام توسط سازمان نظام وظیفه از فدراسیون فوتبال و نامه ای که مدیران فدراسیون به این سازمان زدند، مجوز بازی سرلک به صورت موقت و تا اول مهر تمدید شد.

فدراسیون فوتبال در نامه خود اعلام کرد که میلاد ملی پوش است و حتی پاسپورتش را هم برای حضور در بلغارستان تحویل سفارت داده است. با وجود این نامه نگاری ها و تمدید مجوز بازی سرلک، مشکل این بازیکن به صورت کامل حل نشده و  همه چیز باز هم به لیست تیم ملی برمی گردد که سرلک در لیست قلعه نویی حضور دارد یا خیر.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.