فرماندار رباط کریم افتتاح قریب‌الوقوع مترو پرند را یادآور شد و گفت: همه کارها از ظریف‌کاری و نازک‌کاری تا نظافت و زیباسازی محوطه پایان یافته و تنها منتظر پایان پیک مصرفی برق هستیم تا سوت مترو در روزهای آینده به صدا در آید.

فرماندار رباط‌کریم: مترو پرند به زودی افتتاح می‌شود

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم عصر امروز به مناسبت هفته دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در شهرستان رباط‌کریم به همت مدیران و مسؤولین خدوم به صورت مستمر و مداوم در حال تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌ها هستیم و هرگز منتظر مناسبت‌ها نمی‌مانیم و هرگاه پروژه‌ای آماده باشد، افتتاح می‌شود. 

وی در ادامه به بخشی از ریز پروژه‌های انجام یافته و قابل افتتاح در شهرستان اشاره کرد و گفت: ۴۷ پروژه به اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان در این هفته در سطح شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار رباط‌کریم با اذعان به این که در ماه‌های اخیر ۴۰۰۰۰ متر مربع آسفالت در سطح معابر شهرستان استفاده شده است و این روند همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: ۱۴ پروژه به مبلغ ۲۷۰ میلیارد تومان در پرند توسط شهرداری و شرکت عمران، ۵ پروژه توسط شهرداری نصیرشهر به مبلغ ۶۲ میلیارد تومان و یک پروژه شاخص نیز در رباط‌کریم اجرایی و افتتاح خواهد شد.

احمدی ادامه داد: اداره صنعت و معدن ۵ پروژه به مبلغ ۲۷۱ میلیارد تومان، آموزش و پرورش ۲۰ میلیارد تومان، میراث فرهنگی ۵۰ میلیارد و شهرک صنعتی پرند ۳۶۸۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهند کرد.

وی افتتاح قریب‌الوقوع مترو پرند را یادآور شد و گفت: همه کارها از ظریف‌کاری و نازک‌کاری تا نظافت و زیباسازی محوطه پایان یافته و تنها منتظر پایان پیک مصرفی برق هستیم تا سوت مترو در روزهای آینده به صدا در آید.

فرماندار رباط‌کریم بهره‌برداری از مترو بازارک را نیز گوشزد کرد و با بیان این که تلاش می‌کنیم همزمان با مترو پرند سکوی بازارک هم مسافرگیری کند، تصریح کرد: طی سال‌های گذشته هیچ کاری برای ایستگاه و سکوی بازارک نشده بود و حتی مصوبه‌ای نیز اخذ نشده بود اما با تلاش و پیگیری‌های اخیر و مساعدت دولت سیزدهم به ویژه رئیس جمهور محترم هم اکنون کار احداث سکوی بازارک تمام شده و نواقص آن مانند پارکینگ و آسفالت نیز طی ماه‌های آینده تکمیل و در کنار آن کار احداث سکوی مترو حکیم آباد نیز آغاز خواهد شد.

احمدی حل مشکل آب شهرستان را نیز از برنامه‌های در دست مطالعه و اقدام خواند و افزود: بحث اصلاح شبکه آبرسانی ۶۰ کیلومتری روستایی، اصلاح و ساماندهی انشعابات آب الارد و ساماندهی آب‌های سطحی در دست اقدام است و به زودی مدول ۲ تصفیه خانه پرند نیز افتتاح خواهد شد. 

وی در ادامه به احداث مخزن آب آلارد و کیکاور در سال آینده اشاره کرد و گفت: تصفیه خانه رباط‌کریم نیز که ۱۰-۱۲ سال رها شده بود هم اکنون در دولت سیزدهم با ۷۰ درصد در حال پایان ساخت است و تا دهه فجر افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم ضمن بیان اینکه برای سایت مسکن بازارک ۵۰۰۰ واحد مسکن تعریف شده است، ادامه داد: کلیه واحدهای مسکن مورد تعهد دولت در هفته دولت امسال تحویل داده خواهد شد.

پایان پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    سلام خسته نباشیدبعداز۱۳سال حق مرم فهیم پرندورباط کریم که ازامکانات درمانی ومتروو...استفاده کننددیگه پیک برق چه داستانی هستش
  • شهره ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    0 0
    امیدوارم که به لطف پروردگار این دفعه دیگه حرفاتون درست باشه و به زودی بتونیم بعد از سالها سختی کشیدن با مترو از پرند به نهران و بالعکس برای سرکار رفتن استفاده کنیم.
  • ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    0 0
    ♿♿♿♿ حق دسترس پذیری جانبازان و معلولین فراموش نشود.