مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۳۰۲ واحد مسکن مددجویان به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود. 

بهره‌برداری از ۳۰۲ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی در هفته دولت 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا سلم‌آبادی اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت ۳۰۲ واحد مسکونی مددجویی که در سامانه «منتاک» دولت ثبت شده، افتتاح می‌شود. 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه کمیته امداد با بنیاد علوی، جهت ساخت ۱۳۰۱ واحد مسکن مددجویی در خراسان رضوی، گفت: در این راستا ۴۳۲ واحد در ۶ شهرستان و در حاشیه شهر مشهد با اجرای دو پروژه امام رضا (ع) با ۵۱۲ واحد و پروژه پنجتن با ۳۵۷ واحد در حال ساخت است. 

وی با بیان اینکه این ۴۳۲ واحد در هفته آخر شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این ۴۳۲ واحد در ۶ شهرستان سبزوار، بجستان، گناباد، رشتخوار، خواف و تایباد واقع شده است. 
 
سلم‌آبادی افزود: برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی ۷۵ میلون تومان توسط کمیته امداد و  ۷۵ میلیون تومان توسط بنیاد علوی به صورت بلاعوض و الباقی توسط بنیاد مسکن به مددجو در قالب وام پرداخت شده است.  
 
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به افتتاح کانون فرهنگی در سبزوار به مناسبت هفته دولت، گفت: در این کانون برنامه‌های فرهنگی ویژه مددجویان و فرزندان آن‌ها اجرا خواهد شد. 
 
وی همچنین از افتتاح دو ساختمان حمایتی در مه ولات و زاوه در هفته دولت خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.