معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: با تکمیل شدن ۱۷۴ پروژه گازرسانی روستایی که هم اکنون در حال اجرا است، ضریب گازرسانی روستایی استان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

۱۷۴ پروژه دیگر تا تکمیل گازرسانی به تمام روستاهای خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احسان یوسفی اظهار کرد: در هفته دولت امسال سفرهای شهرستانی به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها، بررسی مصوبات سفر و دیدارهای مردمی توسط استاندار و معاونت‌های استانداری درحال انجام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه طی دو سال گذشته همه دستگاه‌های اجرایی استان توانستند اتفاقات خوبی را برای مردم رقم بزنند، خاطرنشان کرد: رشد ۴۴ درصدی ترانزیت کالا در یک سال گذشته، احیای بیش از ۳۵۰ واحد تولیدی و صنعتی، کسب رتبه برتر اشتغال خالص، رشد سه‌ونیم برابری سرمایه‌گذاری خارجی و... از جمله نتایج فعالیت‌ و برنامه‌های دو سال اخیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای دولت سیزدهم دو هزار و ۴۵۸ روستا در استان دارای گاز بودند، اما امروز این رقم به دو هزار و ۶۲۶ روستا رسیده که ۱۶۸ روستا افزایش داشته‌ایم، اظهار کرد: تا پایان دولت سیزدهم، با گازرسانی ۱۷۴ روستای دیگر، تمام روستاهای خراسان رضوی از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

یوسفی به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت به مدت دو روز در مشهد و شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصتی را ایجاد کرد تا یک ارتباط دوسویه بین مدیران و مردم در دولت خدمتگزار صورت بگیرد و مردم توانستند بدون واسطه مشکلات خود را با مدیران استانی درمیان بگذارند. همچنین پس از برگزاری نمایشگاه، مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۱۱ پیگیر روند درخواست‌ها و مشکلات خود باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی ادامه داد: افتتاح پروژه‌ها، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از دیگر برنامه‌های این هفته است که در مشهد و شهرستان‌های استان صورت می‌گیرد. دو هزار و ۹۱۷ پروژه در هفته دولت با اعتبار ۸۱ هزار و ۸۱۴ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: دو هزار و ۴۵۰ پروژه با اعتبار ۲۶ هزار و ۶۸۹ میلیارد تومان افتتاح و ۴۶۷ پروژه به مبلغ ۵۵ هزار و ۱۲۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شوند. با توجه به این آمار، خراسان رضوی از نظر حجم و اعتبار پروژه‌های هفته دولت، رتبه اول در سطح کشور را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.