فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از زائران می خواهیم تا در صورت نداشتن گذرنامه به مرز مراجعه نکنند.

زائران بدون گذرنامه به مرز مراجعه نکنند

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، با اشاره به تمهیدات پلیس در خصوص کنترل و نظارت دقیق بر گذرنامه های زائران در پایانه مرزی مهران گفت: از زائران می خواهیم تا در صورت نداشتن گذرنامه به مرز مراجعه نکنند. 

وی افزود: با توجه به اینکه همه ساله در این ایام میزبان زائران بسیار زیادی از نقاط مختلف کشور هستیم بنابراین نیاز است تا برنامه ریزی مدونی در این خصوص انجام شود.

سردار سلمانی اضافه کرد: پلیس گذرنامه به صورت شبانه روز فعال است و از نظر تمدید و صدور گذرنامه زائران مشکلی وجود ندارد و از زائران می خواهیم که جهت صدور گذرنامه ضمن عدم مراجعه به مرز، کار های مربوط به گذرنامه خود را از طریق دفاتر پلیس +۱۰ و پلیس گذرنامه پیگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: تیمی از اداره گذرنامه در پایانه مرزی مستقر هستند و به صورت دقیق بر گذرنامه های زائران نظارت و ایرادات احتمالی را برطرف می کنند که بحمد الله با تمهیدات انجام شده تا به امروز هیچ زائری به کشور برگشت داده نشده است.

این مسئول انتظامی در پایان با قدردانی از کلیه عوامل انتظامی مستقر در مرز مهران، اظهار کرد: پلیس با به‌کارگیری تمامی امکانات بر آن است تا زائران برای عزیمت به عتبات عالیات مشکلی نداشته باشند و سفری سهل و آسان و در کمال آرامش داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، کانون اصلی تردد زائرین به عتبات عالیات مرز مهران است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.