فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به منظور حمایت از معیشت مرزنشینان شهر مرزی اروندکنار، بازارچه مرزی این منطقه مجاورت یادمان شهدای والفجر هشت در حال ساخت است.

 سردار تنگسیری: بازارچه مرزی اروندکنار در حال ساخت است

به گزارش قدس آنلاین،  سردار پاسدار علیرضا تنگسیری در بازدید از روند آماده سازی بازاچه مرزی یادمان شهدای عملیات والفجر هشت اروندکنار گفت: هدف از این بازدید ارزیابی پیشرفت پروژهای در حال اجرا است که مهمترین پروژه مربوط به احداث بازارچه مرزی اروندکنار با ظرفیت 100باب مغازه است.

وی افزود:عملیات اجرایی این پروژه با جدیدیت در حال اجراست و قدم‌های مثبتی در این خصوص برداشته شده است.

سردار تنگسیری با اشاره به آغاز احداث مسجد بزرگ یادمان والفجر هشت اروندکنار برای برگزاری مراسم‌های مذهبی مجاور قبور هشت شهید گمنام این عملیات بیان داشت: آماده سازی این مسجد تا بهمن ماه ساجاری به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به انجام تغییرات اساسی در نماد یادمان والفجر هشت ادامه داد: روند پیشرفت این پروژه رضایت بخش است که تلاش داریم با کار شبانه روزی، یادمانی در خور و شایسته شهدای این عملیات بنا کنیم.

عملیات والفجر هشت، در دهه فجر سال ۱۳۶۴ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ماه همان سال، با اهتزاز پرچم گنبد مقدس رضوی، بر فراز مسجد جامع بندر راهبردی فاو عراق، به پیروزی رسید.

یادمان شهدای غواص عملیات والفجر۸ در اروندکنار در ۴۵ کیلومتری جنوب آبادان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.