سرمربی سابق پرسپولیس گفت: از طرف من بنویسید پرسپولیس به النصر و رونالدو بباز نیست.

واکنش جالب علی پروین به تقابل پرسپولیس با النصر/ رکورد چیه؛ بنویسید ما به رونالدو بباز نیستیم!

به گزارش قدس آنلاین، نظرات علی پروین در خصوص پرسپولیس همیشه جالب و درعین حال قابل تامل است.چه آن روزهایی که از نیمکت تیم محبوبش دور بود و نتایج و حتی احتمال قهرمانی سرخپوشان را پیش بینی می کرد و چه ایام نزدیک تری مثل فصل قبل که در نیم فصل در مصاحبه ای خواندنی اعلام کرد پرسپولیس با یحیی قهرمان لیگ خواهد شد. در حالی که اکثر کارشناسان و حتی تیفوسی های قرمزها، شانس قهرمانی سپاهان را بیشتر از تیم یحیی می دانستند.

بهرحال علی پروین است با کوله باری از تجربه و موفقیت. از آنجا که نظرات و پیش بینی های سلطان تاریخی پرسپولیسی ها حائز اهمیت است، تلاش کردیم تا بعد از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی پرسپولیس با النصر عربستان و رونالدو با پروین مصاحبه ای انجام دهیم که در ادامه می خوانید:

موافقید درخصوص شرایط پرسپولیس صحبت کنیم.

خب شرایط خوبی دارند. بهتر هم می شوند. سه هفته از لیگ گذشته و مطمئن باشید هرچه از بازی ها بگذرد، شرایط فنی و آمادگی بازیکنان هم بهتر می شود. کادرفنی هم زحمت خودش را می کشد و خسته نباشید به آنها می گویم.

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا هم انجام شد و پرسپولیس با تیم های قدرتمند آسیا همگروه شد. در این خصوص چه نظری دارید؟

خب بهرحال تیم های آسیایی به خصوص باشگاه های عربستان، خودشان را تقویت کردند و بازیکنان بزرگی جذب کردند. اما پرسپولیس، همیشه پرسپولیس بوده و مطمئن باشید به راحتی می تواند از گروه خودش صعود کند.

اما النصر عربستان ستاره های فوتبال دنیا را جذب کرده، از رونالدو بگیرید تا مانه و....

گفتم که، تیم های آسیایی خودشان را تقویت کردند. به خصوص باشگاه های عربستانی. اما از طرف من بنویسید پرسپولیس به النصر و رونالدو بباز نیست.

البته گفته می شود بازی دو تیم در ورزشگاه آزادی برگزار نخواهد شد و قرار است در امارات برگزار شود. فکر نمی کنید بازی خارج از خانه در نتیجه گیری پرسپولیسی ها تاثیر گذار باشد؟

اصلا و ابدا...چه در امارات، چه در عربستان و چه در هر زمینی، این پرسپولیس که می بینم به النصر بباز نیست.

راستی علی آقا رکورد شما همچنان در لیگ دست نخورده باقی ماند و یحیی گل محمدی نتوانست رکورد ۱۶ برد پیاپی پرسپولیس که باشما تاریخی مانده است را جابجا کند...

آقا رکورد چیه! من کی به فکر رکورد و این حرفها بودم. تنها چیزی که در فوتبال به آن فکر نمی کنم رکورد است. چه رکورد های دربی، چه این رکوردی که شما گفتید. موفقیت پرسپولیس از همه چیز مهمتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.