وزیر کشور از انتخابات سال جاری سخن به‌میان آورد و گفت: نباید این قدرت‌نمایی بزرگ در برابر دشمن را از دست دهیم و زمینه را با خدمت‌رسانی و رفع مشکلات، آنچنان بسازیم که مردم مشارکت حداکثری در انتخابات را انجام دهند.

وزیر کشور: زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات با خدمت‌رسانی به مردم فراهم شود

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، احمد وحیدی شامگاه دوشنبه ۶ شهریورماه‌ در شورای اداری استان اظهار داشت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی راه اربعین را باز کرد و اگر او داعش را از آن سرزمین پاک بیرون نرانده بود، امروز این راه باز نبود و این خیل زائران نمی‌توانستند به آنجا برسند.

وی بیان داشت: شهید رجایی و شهید باهنر دو الگوی برجسته بودند و با وجود آنکه در مدت کمی دارای مسؤولیت بودند، اما امروز مانند یک جریان جاوید و جاری در ملت ما باقی مانده‌اند.

وزیر کشور عنوان کرد: یکی از کارهای هفته دولت این است که ما دولتی‌ها یادمان باشد الگوی ما در دولت شهیدان رجایی و باهنر هستند و باید به راه آنها تمسک بجوییم که راه انقلاب، امام و رهبری و راه محبوب مردم است.

وحیدی ابراز داشت: ملت ما به رغم تلاش‌هایی که دشمن می‌کند و حرف هایی که برای القای ناامیدی از انقلاب در ملت می‌زند اما ملت هر زمان صداقت و اخلاص دیدند با وجود مشکلات همیشه در صحنه بوده‌اند.

وی ابراز داشت: مردم از مسؤولان استقبال می‌کنند و آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهوری در هر شهری که می‌رود استقبال‌های گرمی از وی می‌شود که چشم دشمن کور شد، زیرا در بین مردم و با مردم هستند و درد مردم را احساس می‌کنند و تمام وقت‌شان را صرف مردم کرده‌اند و ما باید همین‌طور باشیم.

وحیدی ابراز داشت: همه به هم یادآوری کنیم که در دولت اسلامی هستیم و ارزش‌ها، تلاش برای رضایت مردم و صداقت و صرف وقت برای رفع مشکلات دارای ارزش هست.

وی ادامه داد: ۲۷ و نیم همت پروژه قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در استان کرمان کار ساده‌ای نیست و با تعامل و همکاری همه مسؤولان در اوج تحریم‌ها و دشمنی‌ها ایجاد شده است.

وزیر کشور با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امید و ایمان دو رکن اصلی است بر امیدآفرینی بین مردم در هفته دولت تاکید کرد.

وحیدی ادامه داد: سرعت ما در رشد خیلی خوب است، اما ما در داخل کشور آن‌طور که از خارج این پیشرفت‌ها را می‌بینند، نمی‌بینیم.

وزیر کشور با بیان اینکه این را قبول داریم، مشکلاتی در کشور وجود دارد و تورم داریم، گفت: اما همه شاخص‌های ملی با تورم شناخته نمی‌شود و رفع تورم باید دنبال شود.

وحیدی تصریح کرد: یک بیعت، حرکت و سال جدید برای کارهایی که در دستور کار داریم باید داشته باشیم و کرمان در بحث صنایع، معادن و کشاورزی، استان بسیار پرتوانی‌ست و مس سرچشمه می‌تواند ظرفیت‌اش را چند برابر کند و به‌تنهایی ۱۰ تا ۲۰ میلیارد دلار برای ما درآمد سالانه داشته باشد.

وی از انتخابات سال جاری سخن به‌میان آورد و ادامه داد: نباید این قدرت‌نمایی بزرگ در برابر دشمن را از دست دهیم و زمینه را آنچنان بسازیم که مردم مشارکت حداکثری در انتخابات را انجام دهند و هرچه مشکلات مردم را برطرف کنیم، مردم هم بیشتر برای مشارکت تشویق می‌شوند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.