معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره هدیه روز خبرنگار رئیس‌جمهور به ارائه توضیحاتی پرداخت.

خبرنگارانی که هدیه رئیس‌جمهور را دریافت نکرده‌اند، بخوانند

به گزارش قدس انلاین، فرشاد مهدی‌پور، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در پاسخ به این سئوال با توجه به اینکه روز گذشته هدیه روز خبرنگار رئیس‌جمهور به حساب برخی از خبرنگاران کشوری و استانی واریز شده اما همچنان تعدادی از فعالان این عرصه نگرفته‌اند، دلیل و ملاک انتخاب چه بود؟ اظهار داشت: این هدیه به حساب بیش از ۸ هزار خبرنگار، روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای که در سامانه جامع رسانه‌ها عضو هستند، واریز شده و همچنان برخی‌ها در حال دریافت این هدیه هستند.

وی افزود: این هدیه شامل کسانی شده که «تا قبل از روز خبرنگار» پروفایل و اطلاعات سامانه خود را تکمیل کرده باشند، افرادی که مدارکشان ناقص بوده اواخر تیرماه از طریق پیامک به آنان اعلام و جهت تکمیل اطلاعات سامانه همچون شماره شبا، مهلت سه روز به فعالان این عرصه داده شد.

معاون وزیر ارشاد با بیان اینکه با دستور رئیس جمهور رقم ۴۰۰ هزارتومانی پیشین پنج برابر و به ۲ میلیون تومان افزایش یافت، گفت: برخی از افراد واجدالشرایط که قبلاً هدیه اول(۴۰۰ هزار تومانی) را دریافت کرده بودند، عصر روز گذشته الباقی هدیه را دریافت کرده و هدیه کامل طبق وعده داده شده به حساب آنان واریز شد.

وی در پاسخ به این سؤال که تکلیف خبرنگارانی که این هدیه را دریافت نکرده‌اند، چیست؟ توضیح داد: کسانی مشمول هدیه ریاست جمهوری شده که عضو سامانه جامع و پیش از روز خبرنگار، اطلاعات خود را تکمیل کرده باشند. ممکن است برخی افراد بعد از مهلت سه روزه پیامک و یا پس از روز خبرنگار اطلاعات سامانه خود را تکمیل کرده باشند که اینها شامل‌شان نمی‌شود.

مهدی‌پور اعلام کرد: اگر کسانی عضو سامانه جامع (بدون نواقصی مدارک) یا افرادی که قبل از مهلت سه روزه نواقص اطلاعات سامانه خود را تکمیل کرده اما هنوز هدیه را دریافت نکرده باشند، حتماً دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.