رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: براساس تصویب کارگروه ماده ۱۸ آموزش و پرورش نرخ سرویس مدارس در شهرکرد ۴۵ درصد افزایش یافت.

نرخ سرویس مدارس در شهرکرد ۴۵ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین،  مهرداد میرزائیان با اشاره به اینکه ۲۲ شرکت فعال پروانه بهره برداری اخذ کرده‌اند، اظهار داشت: در کارگروه ماده ۱۸ آموزش پرورش نرخ نامه جدید کرایه‌های سرویس مدارس تعیین که نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: نرخ کرایه سواری در محدوده ناحیه یک شهرکرد از کوی شهرداری تا خیابان ۱۲ محرم و در ناحیه دو از خیابان ۱۲ محرم تا میدان حضرت قمربنی هاشم (ع) ۴۵۰ هزارتومان و نرخ کرایه مینی‌بوس ۳۰۰ هزار تومان و در محدوده میرآباد شرقی و غربی نرخ سواری ۴۰۰ هزارتومان و مینی‌بوس ۳۰۰ هزار تومان می‌باشد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: در محدوده منظریه و چالشتر نرخ سواری ۴۰۰ هزارتومان و مینی‌بوس ۳۰۰ هزارتومان می‌باشد. میرزائیان ادامه داد: از منطقه یک شهرکرد به منطقه دو و بلعکس نرخ سرویس سواری ۵۰۰ هزار تومان و مینی‌بوس ۳۳۰ هزارتومان، همچنین از منطقه یک به میرآباد غربی و بلعکس نرخ سواری ۵۰۰ هزار تومان و نرخ مینی‌بوس ۳۶۰ هزارتومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه از منطقه یک به میرآباد شرقی و بلعکس ۵۲۵ سواری و ۳۸۰ مینی‌بوس می‌باشد، گفت: از منطقه یک به منظریه و بلعکس ۵۵۰ برای سواری و ۴۰۰ برای مینی‌بوس مصوب شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد تصریح کرد: همچنین از منطقه دو به میرآباد شرقی و بلعکس سواری ۵۰۰ و مینی‌بوس ۳۶۰ هزار تومان، از منطقه دو به میرآباد غربی و بلعکس برای سواری ۵۲۵ و برای مینی‌بوس ۳۸۰ هزار تومان، از منطقه دو به منظریه و بلعکس سواری ۵۵۰ و برای مینی‌بوس ۳۶۰ هزار تومان به تصویب رسیده است.

میرزائیان خاطرنشان کرد: نرخ سرویس سواری مدارس تیزهوشان به منظریه و بلعکس ۴۲۵، به میرآباد شرقی و بلعکس ۵۰۰ هزار تومان، به میرآباد غربی ۵۳۰ هزار تومان، به منطقه دو و بلعکس ۵۵۰ هزار تومان، به منطقه یک و بلعکس ۵۸۰ و به چالشتر و بلعکس ۶۰۰ هزار تومان مصوب شده است.

وی با اشاره به نرخ مینی‌بوس از مدرسه تیزهوشان گفت: به منظریه و بلعکس ۳۲۵ هزار تومان، به میرآباد شرقی و بلعکس ۳۵۰ هزار تومان، به میرآباد غربی و بلعکس ۳۷۰ هزار تومان، به منطقه دو و بلعکس ۳۸۰ هزار تومان، به منطقه یک و بلعکس ۴۰۰ هزار تومان و برای چالشتر ۴۳۰ هزار تومان می‌باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.