۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: 910365

ویژه برنامه «طریق» پخش خود را از شنبه چهارم شهریورماه ساعت ۲۰ از شبکه‌ یک سیما آغاز کرده است و تا ۱۵ شهریور ماه روی آنتن می‌رود.

«طریق» از پیاده‌روی اربعین می‌گوید

به گزارش قدس آنلاین، ویژه برنامه «طریق» به تهیه‌کنندگی محمدحسین سعادتی، با محوریت پوشش مراسم پیاده‌روی اربعین به گفتگو با کارشناسان، هنرمندان، موکب‌داران، زائران اربعین، مداحان، شاعران و… می‌پردازد.
میهمانانی که در این برنامه حاضر خواهند شد با اشاره به محبت امام حسین (ع) و بیان معارف دینی، سعی می‌کنند اتفاقات جالبی که برای آن‌ها رقم خورده است، برای مخاطبان روایت کنند.
علی آقامحمدی مدیر گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و مدیر هیئت رهسپاران عصر ظهور امشب سه‌شنبه ۷ شهریورماه مهمان این برنامه است.
برنامه «طریق» با مشارکت هیئت رهسپاران عصر ظهور، از شبکه یک سیما پخش می‌شود و مجید یراق‌بافان اجرای این ویژه برنامه اربعینی را برعهده دارد.
پخش این برنامه که از چهارم شهریور آغاز شده است تا پانزدهم شهریور یعنی روز اربعین ادامه دارد و حوالی ساعت ۲۰ به مدت یک ساعت روانه آنتن شبکه یک می‌شود و ۲ قسمت پایانی ویژه برنامه‌ای برای جاماندگان اربعین خواهد بود.
عوامل این برنامه عبارتند از حسین نیرومند مدیر پروژه، علی احمد محرابی مشاور پروژه، رضا الهی جانشین تهیه‌کننده، حسین شمسایی مدیر تولید، مسعود آهنچی سردبیر، زینب صادقی‌کیا مسئول هماهنگی مهمانان، احمد ناصری‌پور برنامه‌ریز و مهدی پورحسینی مدیر تدارکات.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.