چذابه - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ارائه خدمات درمانی به ۲۴۷ زائر در مرز چذابه در شبانه روز گذشته خبر داد.

۲۴۷ زائر در مرز چذابه خدمات درمانی دریافت کردند

به گزارش قدس انلاین به نقل از مهر، فرهنگ کره‌بندی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای به خدمات ارائه شده توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در یازدهمین روز استقرار در مرز چذابه اشاره کرد و گفت: روز گذشته تعداد ۲۹۱ مأموریت اورژانسی با مشکلات گرمازدگی، گوارشی، قلبی و تنفسی انجام و ۲۷۷ بیمار به صورت سرپایی در محل درمان و ۱۴ بیمار به بیمارستان اعزام شدند.

وی به تعداد کل مراجعان به درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد در شبانه‌روز گذشته اشاره کرد و افزود: تعداد ۲۴۷ نفر با مشکلات گرمازدگی، گوارشی، تنفسی و قلبی به درمانگاه مرزی چذابه مراجعه کردند که ۲ مورد اعزام به بیمارستان‌های پشتیبان صورت گرفت و مابقی بیماران در محل درمان و ترخیص شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اورژانس بیمارستانی در شبانه‌روز گذشته تعداد ۱۶ مراجعه‌کننده داشت که ۱۴ نفر تحت درمان سرپایی قرار گرفته و مرخص شدند و ۲ نفر بستری شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.