چذابه - وزیر راه و شهرسازی گفت: در مقایسه با مدت مشابه پارسال، شاهد افزایش ۱۴ درصدی خروجی زائران در مرز چذابه و افزایش ۲۶ درصد ورودی‌ها هستیم.

خروج زوار حسینی از مرز چذابه ۱۴ درصد افزایش داشته است

به گزاش قدس انلاین به نقل از مهر، مهرداد بذرپاش عصر امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی پارسال بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر از پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی تردد کردند.

وی در خصوص آمار تردد امسال زائران از این پایانه‌ها گفت: تا به امروز و در مقایسه با مدت مشابه پارسال، شاهد افزایش ۱۴ درصدی خروجی زائران در مرز چذابه و افزایش ۲۶ درصد ورودی‌ها هستیم.

بذرپاش افزود: با توجه به پیش بینی موج بازگشت زائران اربعین حسینی از روز جمعه، تمهیدات لازم برای تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده تا با کمترین مشکل مواجه شویم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: مسیر اهواز به چذابه به طول ۱۱۵ کیلومتر با پیگیری‌ها و تلاش‌های استاندار خوزستان و مسئولان مربوط ۴ خطه شد که نقش مهمی در تأمین ایمنی تردد زائران اربعین حسینی و مدیریت حجم تردد خودروها دارد.

وی به رفع ۲۲ نقطه حادثه خیز در این محور اشاره و تاکید کرد: همچنین بیش از ۲۳۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت و ۳۴ کیلومتر ایجاد روشنایی نیز انجام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.