در آستانه‌ اربعین انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای نسخه‌ صوتی و الکترونیکی کتاب «جاذبه‌ حسینی» را به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان و زائران اربعین حسینی قرار می‌دهد.

کتاب صوتی و الکترونیک «جاذبه‌ حسینی» رهبری را رایگان دریافت کنید

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه‌ اربعین حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای نسخه‌ صوتی و الکترونیکی کتاب «جاذبه‌ حسینی» را به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان و زائران اربعین حسینی قرار می‌دهد.

کتاب «جاذبه‌ حسینی» دربردارنده‌ گزیده‌ بیانات حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای درباره‌ حضرت زینب(س) و اربعین حسینی است. فصل اول این کتاب مرتبط با ویژگی‌های شخصیّتی حضرت زینب(س) و فلسفه‌ اقدامات آن حضرت در دوران حیات و به‌خصوص پس از نهضت عاشورای حسینی است. در دو فصل دیگر نیز به بررسی اهمیّت و ابعاد «اربعین» و «شرح زیارت اربعین» در بیانات رهبر معظّم انقلاب پرداخته شده است.

در آستانه‌ اربعین حسینی، نسخه‌ صوتی و الکترونیکی کتاب جاذبه‌ حسینی به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی انتشارات به نشانی www.khameneibook.ir کتاب صوتی و نسخه‌ الکترونیکی «جاذبه‌ی حسینی» را دریافت کنند.

کتاب «جاذبه‌ی حسینی» در ۱۳۶ صفحه از سوی انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسیده و در حال حاضر، چاپ هشتم این کتاب روانه‌ بازار نشر شده است. مخاطبان همچنان می‌توانند نسخه‌ فیزیکی کتاب را از درگاه الکترونیکی انتشارات و کتابفروشی‌های سراسر کشور تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.