انجمن‌های موسیقی ایران و اهدای عضو ایرانیان در راستای مشارکت در فعالیت‎‌های مربوط به فرهنگسازی اهدای عضو و پیوند اعضا در کشور تفاهم‌نامه امضا کردند.

انجمن‌های موسیقی ایران و اهدای عضو همکاری می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، در پی دیدار و مذاکرات سید امیر عباس ستایشگر مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با دکتر کتایون نجفی‌زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان و در جلسه‌ای با حضور دکتر امید قبادی نایب رئیس این انجمن موارد مختلف نحوه همکاری فی‌مابین دو انجمن بررسی و تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص منعقد شد.

لزوم معرفی و برگزاری جلسات متعدد با فعالان حوزه موسیقی در راستای ارتقای فرهنگ اهدای عضو و پیوند اعضا و کمک به نجات جان بیماران نیازمند به اعضای پیوندی، استفاده از ظرفیت اجراهای صحنه‌ای برای حضور خانواده‌های محترم اهداکننده و بیماران لیست انتظار، کمک و حمایت از برگزاری جشنواره‌های موسیقی و سرود با موضوع اهدای عضو، درج محتواهای فرهنگی در فضاهای تبلیغی تحت پوشش انجمن موسیقی ایران و استفاده از ظرفیت‌های شعب استانی انجمن موسیقی ایران و.....برخی از موارد این تفاهم‌نامه‌ است.

در یادداشت تفاهم مشترک انجمن موسیقی ایران و سازمان مردم نهاد انجمن اهدای عضو ایرانیان بر ضرورت تعامل و همکاری طرفین در راستای مشارکت در فعالیت‎‌های مربوط به فرهنگسازی اهدای عضو و پیوند اعضا در کشور، تاکید شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.