مدیرکل مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی گفت: نظارت‌ها باید به گونه‌ای باشد که شاهد هیچ‌گونه واسطه‌گری هم در حوزه فروش بلیت نباشیم.

هیچ واسطه‌گری در فروش بلیت زیارت اربعین نباید اتفاق بیافتد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محسن نجات در بازدید از سرزده از روند خدمات رسانی به زائران اربعین اظهار کرد: زائران اربعین حسینی نباید دغدغه‌ای در حوزه تهیه بلیت داشته باشند و این موضوع نیازمند «نظارت‌های ویژه» مسئولان مربوطه است.

مدیرکل مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت نظارت بر فروش بلیت به زائران اربعین بیان کرد: مردم شریف در خصوص نرخ بلیت دغدغه و نگرانی دارند که ما باید با ایفای نقش نظارتی خود در جهت رفع این موضوع اقدام کنیم.

وی ادامه داد: نظارت‌ها باید به گونه‌ای باشد که شاهد هیچ‌گونه واسطه‌گری هم در حوزه فروش بلیت نباشیم.

نجات با تاکید بر نقش جدی و موثر رسانه در ایجاد امید و انگیزه زائران اربعین بیان کرد: لازم است صداوسیمای استان با تولید برنامه‌های ویژه مختلف رادیویی و تلویزیونی به مردم و مشتاقان به راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین امیدبخشی کند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه وظیفه همه دستگاه‌ها تسهیل‌گری و خدمت‌رسانی به مردم است و باید شرایط خوبی را در حوزه خدمت‌رسانی مهیا کنیم، گفت: در استان خراسان رضوی توفیق خادمی امام رضا(ع) نصیب ما شده است و شرایط ایجاب می‌کند تا نوع و جنس رسالت و ماموریت‌هایمان با استان‌های دیگر تفاوت داشته باشد.

وی متذکر شد: در حال حاضر اولویت ماموریت‌های ما برگزاری شایسته مراسم اربعین حسینی و پس از آن هم برگزاری مراسم ایام پایانی صفر در مشهد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.