مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خراسان رضوی از رشد ۴۳ درصدی در جذب بیمه شده در این صندوق طی یکسال گذشته خبر داد.

رشد ۴۳ درصدی بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، عباسعلی برونسی در خصوص اقدامات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی در هفته دولت اظهار کرد: در یک سال اخیر با نگاه ویژه دولت مردمی آیت الله رئیسی، روند رو به رشد عضویت کشاورزان، روستاییان و عشایر را در صندوق شاهد هستیم.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خراسان رضوی در ادامه افزود: در یک سال اخیر در صندوق استان رشد ۴۳ درصدی در جذب بیمه شده را تجربه کرده و بیش از ۲۶ هزار نفر تنها در یک سال اخیر به خانواده بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر پیوستند.

وی خاطرنشان کرد: بودجه صندوق به لطف نگاه مردمی دولت انقلابی ۱۶۷ درصد افزایش داشت و در پایان سال گذشته ۱۰ درصد از سهام پالایشگاه شازند به ارزش ۲۸ هزار میلیارد تومان خریداری شد.

برونسی تصریح کرد: امسال در پایان مرداد ماه حقوق مستمری بگیران ۲۰ درصد افزایش یافته که با معوقات ماه‌های گذشته یکجا به حساب مستمری بگیران  واریز شد.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خراسان رضوی در خصوص اجرای بیمه تکمیلی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر افزود: امیدواریم که امسال موضوع بیمه تکمیلی مستمری بگیران صندوق در خراسان رضوی نیز کلید بخورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.