مدیرکل صمت استان همدان گفت: منابع مالی تولیدکنندگان و صنعتگران به سمت بانک های هم خانواده هدایت شود.

مدیرکل صمت استان همدان: منابع مالی تولیدکنندگان و صنعتگران به سمت بانک های هم خانواده هدایت شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکتر احمد شانیان در جلسه شورای هم خانواده صنعت همدان و تجارت اظهار کرد: این شورا با هدف هماهنگی و هم افزایی بیشتر بین مجموعه های تابعه صمت برگزارمی‌شود تا بتوانیم راهکار و برنامه های منسجم و قوی تری برای پیشبرد اهداف مدنظر ارائه نمائیم.

وی با اشاره به خاصیت دو وجهی جلسه شورای هم خانواده صمت تاکید کرد: این جلسه در عین رسمیت و عمل به بخشنامه و دستورالعملهای بالادستی فضایی دوستانه را بین همکاران برای وفاق و همدلی بیشتر ایجاد می‌کند.

مدیرکل صمت استان همدان بیان کرد: از عملکردهای سلیقه ای و جزیره ای در برخورد با مسائل و مشکلات باید پرهیز کنیم و به سمت یکصدایی در انتقال مباحث و تصمیم گیری حرکت کنیم.

شانیان با بیان اینکه برآیند تلاش ما تسهیلگری در امور بخش تولید و صادارت  است افزود: یکی از راه های کمک به فعالان اقتصادی استان هدایت منابع مالی این بخش به سمت بانکهای هم خانواده صمت است.

وی گفت: بانکهای صنعت و معدن و توسعه صادرات چند برابر منابع خود تسهیلات ارائه کرده‌اند که برای تقویت آنها باید منابع مالی واحدهای تولیدی و صنعتی را به این بانکها سوق بدهیم تا بتوانند با توان بیشتر بخش تولید را یاری دهند.

طرحهای اولویت دار جهت سرمایه گذاری، به اشتراک گذاشتن امکانات و ظرفیتهای موجود و استفاده بهینه از آنها، برگزاری رویدادهای ملی با تکیه بر توانمندی‌های استان از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.