۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 911479

رئیس فدراسیون ژیمناستیک پیام معناداری را در صفحه شخصی خود نوشت.

پایان کار حقدادی در فدراسیون ژیمناستیک

به گزارش قدس آنلاین، به دنبال حاشیه‌های فدراسیون ژیمناستیک و پایان لایسنس ۲ ژیمناست اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو، مسئولان ورزش کشورمان با عابد حقدادی رئیس کنونی و زهرا اینچه‌درگاهی رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک جلسه‌ای برگزار کرد تا مشکل لایسنس حل شود اما نتیجه‌ای حاصل نشد.

فدراسیون جهانی ژیمناستیک در ایمیل‌های متعدد تأکید کرد زهرا اینچه‌درگاهی را به عنوان رئیس قبول دارد و انتخابات را به رسمیت نمی‌شناسد از همین رو مکاتبات کمیته ملی المپیک و همین طور فدراسیون ژیمناستیک به نتیجه نرسید تا اینکه مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در آخرین اظهارات خود اعلام کرد اگر مشکل ژیمناستیک حل نشود این رشته به بازی‌های آسیایی اعزام نخواهد شد. 

عابد حقدادی در توییتر خود نوشت: باید در حل مشکلات ورزش پیش قدم بود. از هر تصمیم که به حل مسائل مختلف از جمله حضور مقتدرانه در بازی‌های آسیایی و رویدادها منجر شود استقبال می‌کنم. طلبکار نیستم و همواره بدهکار جامعه ورزش بوده و هستم. از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهم کرد کما اینکه در ظاهر به ضرر این کمترین باشد.

مهم موفقیت این سرزمین و آرامش در این رشته است پس هر جا لازم باشد امثال بنده خرج می‌شویم. بنده منافع ورزش کشور را به منافع شخصی و فردی گره نمی‌زنم.

این احتمال وجود دارد در روزهای آینده تصمیماتی در خصوص این رشته گرفته شود که می‌تواند برگزاری انتخابات یا معرفی اینچه‌درگاهی به عنوان سرپرست باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.