طی مراسمی با حضور دکتر حسین انتظامی، معاون اسبق مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» نوشته جواد رستم زاده، دبیر صفحه ورزشی روزنامه قدس که به زندگی حماسه ساز ملبورن می پردازد، تقدیر شد.

تقدیر معاون پیشین مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتاب «تو خداداد عزیزی هستی»

در این مراسم که در حاشیه سلسله جلسات بیان تجربه در مدیریت فرهنگ و رسانه در موسسه فرهنگی قدس برگزار شد، دکتر انتظامی ضمن انتقال تجربیات از دوران مدیریت فرهنگی و رسانه‌ای، از نویسنده کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» تقدیر و بر بیوگرافی نویسی و ورود خبرنگاران به این حوزه تاکید کرد. نویسنده کتاب «پرگار» گفت: جای خالی بیوگرافی‌نگاری و کتاب‌های زندگی‌نامه مفاخر، افراد مشهور و تاثیرگذار، در عرصه تجربه‌نگاری بسیار خالیست. جواد رستم زاده؛ نویسنده کتاب با تاکید بر همکاری خداداد عزیزی نقش او را در مکتوب شدن این اثر، بسیار مهم و مغتنم دانست. او گفت: «تو خداد عزیزی هستی» حاصل پژوهشی دو ساله است که می تواند جزء اولین گام‌ها، در جهت گسترش تجربه نگاری در فضای ورزش حرفه‌ای کشور تلقی شود و راه ورود خبرنگاران را به این عرصه باز کند.

گفتنی است در پایان این مراسم که با حضور دکتر یعقوبی،مدیر مسئول روزنامه قدس،حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان مدیرکل نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی خراسان رضوی،دکتر خسروشاهی مدیر خانه مطبوعات خراسان رضوی و جمعی از مسئولان وفعالان حوزه فرهنگ و رسانه برگزار شد هدایایی به رسم تقدیر به دکتر انتظامی و جواد رستم زاده اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.