رییس فدراسیون بدنسازی ایران در حاشیه مسابقات قهرمانی جهان با رییس فدراسیون جهانی مچ اندازی(WAF) دیدار و گفتگو کرد.

حادجی تودوروف: ایران یکی از قطب های مچ اندازی جهان خواهد شد

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در خلال برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در قزاقستان، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با «آسن حادجی تودوروف» رئیس بلغارستانی فدراسیون جهانی مچ اندازی دیدار کرد.

در این نشست حادجی تودوروف از توسعه مچ اندازی در ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: فدراسیون ایران روند رو به رشدی را در سال های اخیر طی کرده و از این بابت از شما تشکر می کنم. در روزهای اخیر شاهد مدال آوری مچ اندازان ایرانی در بخش مردان و زنان مسابقات جهانی بودیم که نشان دهنده برنامه ریزی مدون فدراسیون شماست. با توجه به سوابقی که ورزشکاران ایرانی در رشته های قدرتی دارند، می توانم بگویم در آینده ایران می تواند یکی از قطب های مچ اندازی در جهان باشد.

در ادامه با توجه به میزبانی ایران از بیست و دومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در تهران، نصیرزاده گزارشی را از اخرین اقدامات صورت گرفته ارائه کرد و رییس فدراسیون جهانی نیز وعده داد هر گونه حمایتی لازم باشد، از میزبانی ایران به عمل می آورد.

رییس فدراسیون بدنسازی ایران از "آسن حادجی تودوروف" برای حضور در ایران دعوت به عمل آورد که رییس فدراسیون جهانی مچ اندازی از این دعوت استقبال کرد و مقرر شد در زمان برگزاری مسابقات بین المللی مستریونیورس ۲۰۲۴ ایران "حادجی تودوروف" به کشورمان سفر کند.

برگزاری کلاس های داوری و مربیگری بین المللی در ایران و برگزاری مسابقات دانشجویان جهان به میزبانی ایران از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

از سوی دیگر با توجه به درخواست ایران برای میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان ۲۰۲۶ مقرر شد این موضوع بعد از برگزاری مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ در ایران مورد بررسی و تایید قرار بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.