رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: یکی از کارهای انجام شده این است که قیمت‌ها را بر مبنای سال ۱۴۰۱ اعلام کردیم و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه افزایش قیمتی در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمانسراها نداشتیم.

هیچ‌گونه افزایش قیمتی در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمانسراها در سال جاری نداشتیم

به گزارش قدس خراسان، محمود مادرشاهیان در خصوص آمادگی هتل‌ها برای دهه پایانی صفر اظهار کرد: ما برای دهه پایانی صفر اقدامات خوبی برای ماندگاری زائر و سطح اشغال هتل‌ها انجام دادیم تا سطح اشغال را به بیش از ۹۰ درصد برسانیم.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی افزود: یکی از کارهای انجام شده این است که قیمت‌ها را بر مبنای سال ۱۴۰۱ اعلام کردیم و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه افزایش قیمتی در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمانسراها نداشتیم. همه را متقاعد کردیم تا قیمت‌ها را برای جذب زائر و با توجه به وضعیت اقتصادی زائران، در رنج قیمتی سال ۱۴۰۱ نگه داشته و افزایشی نداشته باشیم تا سطح اشغال واحدهای اقامتی را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی ۵۰ تا ۵۵ درصد هتل‌‎ها رزرو بوده و بخشی از آن‌ها اشغال هستند، عنوان کرد: تمام تلاش خود را برای افزایش سطح اشغال به کار گرفتیم و پیش‌بینی کردیم بتوانیم سطح اشغال را به ۹۰ درصد و بیشتر برسانیم. تمام واحدهای اقامتی ما آماده هستند و امیدواریم بتوانیم با تسهیلاتی که برای زائران قائل شدیم به هدف خود برسیم.

مادرشاهیان بیان کرد: جامعه هتلداران تمام تلاش خود را می‌کند تا هم ماندگاری زائر را افزایش دهد و هم تسهیلاتی در زمینه قیمت قائل شود که بتوانیم تا پایان سال زائر بیشتری داشته باشیم.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی ادامه داد: ما پس از دهه پایانی صفر و از ابتدای مهر تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی را برای هتل‌ها در نظر گرفتیم تا در طول سال زائران بیشتری داشته باشیم. از همکاران نیز درخواست کردیم در صورت تمایل اعلام آمادگی کنند که افراد زیادی نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به مدیریت قیمت‌ها که هدف جامعه هتلداران است، تصریح کرد: با این کار می‌توانیم جذب زائر بیشتری داشته باشیم تا همکاران ما بتوانند هزینه‌های خود را پوشش دهند. با سطح اشغال ۴۰ تا ۵۰ درصدی تنها هزینه هتل‌‎ها و واحدهای اقامتی به دست می‌آید، اگر بتوانیم به سطح اشغال بیش از این برسیم می‌توانیم دغدغه و نگرانی واحدهای اقامتی را کاهش دهیم و آن‌ها نیز به سود معقولی برسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.