تولید کامیونت، کامیون و کشنده در ۵ ماهه ابتدای امسال در خودروسازی‌های دولتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۹ درصد و در خودروسازی‌های خصوصی ۹۷ درصد رشد داشته است.

رشد تولید خودروهای سنگین در ۵ ماهه نخست امسال

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس بررسی آمارها حاکی از آن است که تولید کامیونت، کامیون و کشنده در ۵ ماه ابتدای امسال در خودروسازی‌های دولتی و خصوصی رشد داشته است به‌طوری که تولید کامیونت، کامیون و کشنده در ۵ ماهه ابتدای امسال در بخش دولتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۹ درصد و در بخش خصوصی ۹۷ درصد رشد داشته است. 

در ۵ ماهه ابتدای سال گذشته تولید کامیونت، کامیون و کشنده توسط خودروسازان بخش دولتی ۹ هزار و ۸۲۰ دستگاه بوده است که در ۵ ماهه سال جاری به ۱۶ هزار و ۶۲۷ دستگاه افزایش یافته است. 

رشد تولید خودروهای سنگین در ۵ ماهه نخست امسال

تولید کامیونت، کامیون و کشنده در ۵ ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بخش خصوصی نیز رشد داشته است به‌طوری که تولید این محصولات از ۵ هزار و ۴۵ دستگاه به ۱۰ هزار و ۷۴۰ دستگاه افزایش یافته است. 

رشد تولید خودروهای سنگین در ۵ ماهه نخست امسال

در مرداد ۱۴۰۱ در مجموع ۲ هزار و ۸۱ دستگاه کامیونت، کامیون و کشنده تولید شد که در مرداد ماه امسال تولید آن به ۲ هزار و ۸۲۱ دستگاه افزایش یافته است، به این ترتیب تولید محصولات در مرداد ۱۴۰۲ نسبت به مرداد ۱۴۰۱ در مجموع ۱۴ درصد افزایش یافته است. 

همچنین در مرداد ماه ۱۴۰۲ در مجموع هزار و ۳۰۲ دستگاه خودروی سنگین در بخش خصوصی تولید شد که تولید آن به هزار و ۹۹۱ دستگاه در مرداد امسال افزایش یافت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.