ششمین و آخرین جلسه شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر برگزار و در این جلسه زمان برگزاری جشنواره ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه امسال تعیین شد.

اعلام زمان برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آخرین جلسه شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر با حضور محمد الهیاری (مدیر کل دفتر موسیقی) و رئیس جشنواره، رضا مهدوی (دبیر جشنواره)، کامبیز روشن روان(یکی از مشاوران دبیر جشنواره)، شاهین فرهت، سیدمحمد میرزمانی، هادی آرزم و محمدعلی مرآتی(اعضای شورا) و امیر عباس ستایشگر (مدیرعامل انجمن موسیقی ایران) برگزار شد.
 
در این جلسه ضمن تعیین چهارچوب‌های اصلی و خط مشی جشنواره، فراخوان بخش رقابتی و غیر رقابتی نهایی و بخش‌های مختلف جشنواره و همچنین زمان برگزاری(۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه سال جاری) و تقویم جشنواره جهت اجرایی شدن مورد تأیید و تصویب قرار گرفت.

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر به همت دفترموسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه سال‌جاری در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیر رقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار و جایزه ترانه،‌ جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.


انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.