معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۲۶۴ هزار و ۹۱ تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی طی ۵ ماه امسال توسط دوربین های ثبت تخلف به ثبت رسید.

ثبت بیش از ۲۶۴ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین، علی ربانی اظهار داشت: در این بازه زمانی، در محورهای شیروان - فاروج، چمن بید - گلستان و سه راهی ایرج - سنخواست به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت متوسط ثبت شد.

 وی افزود: همچنین بیشترین تخلفات سرعت لحظه ای، مربوط به محور دوراهی پیش قلعه به راز و جرگلان و کمترین تخلفات سرعت، مربوط به محور بجنورد - آشخانه بوده است.

 وی خاطرنشان کرد: بیشترین محور پرتردد در این مدت شیروان - بجنورد و بالعکس با بیش از ۳ میلیون و ۲۰۶ هزار تردد به ثبت رسید.

معاون فنی راه روستایی همچنین بیشترین متوسط تردد روزانه در ماه گذشته را شیروان - بجنورد (بجنورد) و بالعکس و محور دارای بیشترین تردد (براساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور) را چمن بید - جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس ذکر و اضافه کرد: در مرداد ماه امسال، محور دارای کمترین تردد،  صفی آباد - گراتی و بالعکس و جاجرم - امیرآباد و بالعکس و محور دارای بیشترین سرعت متوسط، سنخواست - جاجرم و شیروان - فاروج بوده است.

 ربانی با بیان این که ماه گذشته حدود ۱۶ درصد تردد ورودی خراسان شمالی بیشتر از ۲ روز ماندگاری در استان داشته اند، گفت: بیشترین تردد وسایل نقلیه از دیگر استان ها را خراسان رضوی (۲۲ درصد)، گلستان (۷ درصد) و تهران (۵ درصد) به خود اختصاص داده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.