تیم ملی والیبال زنان ایران با شکست هنگ‌کنگ به دومین برد متوالی خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.

پیروزی تیم ملی والیبال بانوان مقابل هنگ‌کنگ

به گزارش قدس انلاین به نقل از مهر، تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هنگ‌کنگ رفت و سه بر دو این تیم را شکست داد.

ترکیب اصلی تیم ملی ایران در این دیدار را سودابه باقرپور، نگین شیرتری، مونا دریس، فاطمه منظوری، فاطمه خلیلی، مونا آشفته، محدثه مشتاقی (لیبرو) تشکیل دادند و چانگ شوفانگ از چین تایپه بعنوان داور اول و سانگ از ویتنام بعنوان داور دوم قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

ست نخست این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نفع تیم ملی کشورمان رقم خورد. در این ست شاگردان رشیدی با بهره‌گیری از پاس‌های بلند خود، دفاع کوتاه قامت حریف را متزلزل کردند و توانستند با اختلاف امتیاز بالا رقیب را شکست دهند اما در ست دوم قرمزپوشان هنگ‌کنگ توانستند نتیجه را با امتیازات ۲۵ بر ۱۹ به نفع خود به پایان برسانند. در این ست سرمه‌ای‌پوشان مقابل سرویس‌های حریف دریافت خوبی نداشتند و اشتباهات فردی مانع از امتیازآوری آن‌ها شد.

ست سوم هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نفع قرمزپوشان هنگ‌کنگ رقم خورد چرا که در این ست دفاع عقب زمین ایران برابر آبشارهای سرعتی و پرقدرت رقیب عملکرد خوبی نداشت.

ست چهارم دیدار تیم‌های ایران و هنگ‌کنگ با نتیجه ۲۵ بر ۵ به نفع سفیدپوشان کشورمان رقم خورد. ملی‌پوشان ایران قدرت واقعی خود را به حریف نشان دادند و تا امتیاز ۱۱ به آن‌ها اجازه امتیازآوری ندادند به این شکل و با کسب این امتیاز تیم ملی کشورمان رکورد بیشترین اختلاف پوئن در مسابقات قهرمانی زنان آسیا را شکست. در دیدارهای پیشین تنها مسابقات چین با هنگ‌گنگ در ست سوم با امتیاز ۲۵ بر ۶ و ژاپن با هند در ست سوم با پوئن ۲۵ بر ۶ پایان یافته و این اولین ستی بود که با امتیاز ۲۵ بر ۵ تمام شد.

در ست پایانی هم با یک ویدئوچک به موقع از سوی فاطمه رشیدی تیم ملی ایران اختلاف امتیاز خود را با حریف کاهش داده و با امتیاز ۱۵ بر ۱۰ و نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا فردا (سه‌شنبه ۱۴ شهریور) از ساعت ۱۴:۳۰ برابر مغولستان به میدان رود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.