یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، حتی «عاموس هوکشتاین» فرستاده ویژه آمریکا هم برای نجات اسرائیل از کابوس استقرار یک هزار نیروی یگان رضوان در طول مرز ( با فلسطین اشغالی) وارد عمل شده است.

وحشت صهیونیست‌ها از یک هزار مبارز زُبده حزب‌الله از زبان رسانه عبری زبان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی تاکید کرد، عاموس هوکشتاین فرستاده ویژه دولت آمریکا در پرونده ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان (و فلسطین اشغالی) در حال حاضر تلاش‌هایی را برای کاهش تنش بین بیروت و تل‌آویو انجام می‌دهد.

در این گزارش ادعا شده است که هوکشتاین طی چند روز گذشته کلا در بیروت اقامت داشته چون اسرائیل هر نوع وساطتی را مشروط به توقف اقدامات تحریک آمیز حزب‌الله در طول مرزها دانسته است.

این رسانه عبری زبان در توصیف اقدامات تحریک آمیز هم نوشته است، حزب الله اقدام به استقرار یک هزار نیروی زبده از یگان رضوان در مرزهای جنوبی لبنان کرده است؛ امری که به شدت اسرائیلی‌ها را به وحشت انداخته و باعث شده است تا از احتمال وقوع درگیری بین حزب‌الله و ارتش (رژیم صهیونیستی) در وحشت به سر ببرند.

یدیعوت آحارانوت در ادامه تاکید کرده است بسیاری از تحلیل‌گران بر این باورند که شرایط فعلی به شدت با شرایطی که پیش از آغاز جنگ ۲۰۰۶ شکل گرفته بود، شباهت داشته و همین امر هراس از وقوع جنگ و تقابل نظامی را (در میان صهیونیست‌ها) به شدت افزایش داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.