‌پرواز نجف-تهران هواپیمایی آتا به دلیل بروز نقص فنی در هواپیمای این شرکت از ساعت 15 امروز انجام نشده است و زوار در فرودگاه نجف سرگردان هستند.

نقص فنی هواپیمای آتا در فرودگاه نجف و سرگردانی زوار

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، پرواز امروز نجف-تهران شرکت هواپیمایی آتا که قرار بود ساعت 15 انجام شود، به دلیل بروز نقص فنی در هواپیمای MD این شرکت، انجام نشد و زوار را سرگردان کرد.

یکی از مسافران این پرواز به فارس گفت: 5 ساعت پیش از انجام این پرواز در فرودگاه نجف حاضر شدیم و پس از گذشت از گیت‌های بازرسی و صف‌های طولانی بالاخره وارد سالن ترانزیت و سپس سوار هواپیما شدیم.

این زائر اربعین افزود: اما پس از گذشت مدتی در هواپیما و اعتراض مسافران از اینکه چرا پرواز انجام نمی‌شد، به ما اعلام شد که هواپیما نقص فنی دارد و باید از هواپیما پیاده شویم و به سالن ترانزیت برگردیم.

وی اضافه کرد: مجددا مجبور به پیاده شدن از هواپیما شدیم و به سالن ترانزیت برگشتیم، در این مدت هیچ یک از مسئولان پاسخگوی ما نیستند ضمن آنکه زوار در مورد زمان انجام پرواز بعدی خود اطلاعی ندارند.

وی با بیان اینکه پذیرایی خاصی از زوار هنوز انجام نشده است، گفت: در این پرواز زوار سالخورده و همچنین کودکانی هستند که نشستن طولانی‌مدت روی صندلی‌های سالن ترانزیت برای آنها مشکل است، فعلا در فرودگاه سرگردان هستیم و منتظریم اطلاعی در باره زمان بعدی پرواز به ما داده شود.

این مسافر هواپیمایی آتا گفت: ضرورت دارد شرکت‌های هواپیمایی پیش‌بینی هواپیمای جایگزین برای چنین شرایطی داشته باشند که این موضوع مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

نقص فنی هواپیمای آتا در فرودگاه نجف و سرگردانی زوار

بنابراین گزارش چندی پیش بود که شرکت هواپیمایی آتا به دلیل بروز تاخیرات پروازی و پاسخگو نبودن به مسافر و رعایت نکردن حقوق مسافران، از وزیر راه و شهرسازی ضرب‌الاجل رفع مشکلات دریافت کرد.

‌خبرگزاری فارس منتظر دریافت و انتشار توضیحات شرکت هواپیمایی آتا درباره این تأخیر پروازی است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.