وزیر کشور گفت: میزبانی هشت سال دفاع مقدس و اکنون میزبانی شایسته از زوار عتبات عالیات دو افتخار بزرگ در کارنامه مردم ایلام است.

وزیر کشور: ایلام دو افتخار بزرگ در کارنامه خود دارد

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، احمد وحیدی وزیر کشور روز سه‌شنبه ۱۴ شهریورماه پس از بازدید از پایانه شهید سلیمانی مرز مهران، پایانه مسافربری برکت و همچنین گفت‌وگو با زوار، سپس در مراسم مراسم سنتی چمر به مناسبت اربعین حسینی ( ع ) در پایانه مسافربری برکت، ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران اربعین در استان‌های زائر پذیر و مردم، گفت: به لطف خداوند متعال و با همکاری مردم سال به سال شاهد برگزاری  پرشکوه‌تر اربعین حسینی هستیم.

وی در ادامه افزود: نهضت عاشورا در طول تاریخ جریان دارد و امروز مردم ولایتمدار و زوار عتبات عالیات ادامه‌دهنده رسالت حضرت زینب (‌س) هستند که حرکت در این مسیر افتخاری بزرگ برای همه است.

وحیدی بیان داشت: زیارت عتبات عالیات زیارتی بی‌نظیر که برگرفته از ارزش الهی است و سال به سال با اهتمام همه شاهد برگزاری‌ باشکوه‌تر این کنگره عظیم هستیم.

وزیر کشور برگزاری باشکوه اربعین را تنها با حضور همه جانبه و همدلی مردم و دولت میسر دانست و تاکید کرد: در کنار تلاش و اهتمام و کار میدانی دولتمردان، مردم نیز با همه توان و ظرفیت پای کار اربعین هستند و همواره تلاش دارند اربعین هر سال باشکوه برگزار شود.

وی میزبانی هشت سال دفاع مقدس و اکنون میزبانی شایسته از زوار عتبات عالیات دو افتخار بزرگ مردم ایلام عنوان کرد و گفت: مردم ایلام در هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی تمام عیار افتخار آفرینی کردند و اکنون نیز در اربعین با  تلاش همه جانبه میزبانی شایسته برای زوار عتبات عالیات بودند و دو افتخار بزرگ در کارنامه خود ثبت کرده اند.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه اربعین،خاطرنشان کرد: اربعین زمینه ساز ظهور امام مهدی(عج ) است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، وزیر کشور عصر امروز برای برای بازدید از پایانه مرزی مهران به اسلام سفر کرده است.

پایان پیام /

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.