معاون امور استانها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: گلباران و ادای احترام به مزار شهدای ۱۷ شهریور در بهشت زهرا (س) عصر امروز پنجشنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۲، ساعت ۱۷ با سخنرانی دادستان کل کشور برگزار خواهد شد.

اعلام برنامه‌ های ویژه سالگرد یوم الله ۱۷ شهریور در سراسر کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی صبح پنجشنبه ۱۶ شهریور ماه در جمع خبرنگاران طی سخنانی خاطرنشان کرد: یوم الله ۱۷ شهریور ماه از روزهای تاریخی و فراموش نشدنی انقلاب اسلامی است که شهادت مظلومانه و گروهی مردم بی دفاع تهران روند پیروزی انقلاب اسلامی را سرعت بخشید.

معاون امور استانها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: در روز ۱۷ شهریور مزدوران رژیم منحوس پهلوی مردم تهران را به گلوله بستند؛ این جنایت رژیم دست نشانده پهلوی از محکم‌ترین اسناد خیانت رژیم شاه به ملت ایران است که با حمایت اربابان آمریکایی و صهیونیستی خود مرتکب شدند. 

این مقام مسئول افزود: حضرت امام خمینی (ره) از شهیدان ۱۷ شهریور به عنوان مصطفی های خود یاد می کند و از آنان تجلیل می کنند.

معاون امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: امسال ۱۷ شهریور مقارن با روز جمعه شده لذا در نمازهای جمعه سراسر کشور سخنرانان و خطبای نماز جمعه به تبیین این رخداد مهم خواهند پرداخت و به همین مناسبت در نماز جمعه تهران جناب آقای صفار هرندی به بیان زوایای مختلف این حماسه همیشه ماندگار خواهد پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی افزود: پرداختن به این مناسبت در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در میدان شهدای تهران ، گلباران وادای احترام به مزار شهدای ۱۷ شهریور در بهشت زهرا (س) در عصر پنجشنبه ۱۶ شهریور ماه ساعت۱۷، برگزاری برنامه ویژه در مساجد محوری در سراسر کشور در شب جمعه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا، برگزاری مراسم ویژه در مسجد قبا از کانون‌های زمینه ساز ۱۷ شهریور در شب جمعه همراه با تجلیل از جمعی از خانواده‌های شهدای ۱۷ شهریور و تولید محتوا و انتشار در رسانه ها و فضاهای مجازی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به این مناسبت است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران بنابر تاکیدات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بزرگداشت ایام الله از تکالیف مهم دینی و انقلابی است، از مسئولان و مردم انقلابی انتظار است با بزرگداشت این ایام از پیام‌های ارزشمند آنها حراست نمایند.

معاون امور استانها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پایان سخنان خود عنوان کرد: در مراسم گلباران عصر امروز در بهشت زهرا (س) حجت الاسلام والمسلمین موحد دادستان کل کشور سخنرانی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.