معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پیرو بی توجهی به موارد بهداشتی، برابر مقررات اصلاحیه ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی مهروموم شدند.

 ۹ واحد صنفی متخلف بهداشتی در نیشابور  پلمب شد

به گزارش قدس خراسان،  هادی حسین زاده مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی مهروموم شده را شامل کافه قنادی، تالار پذیرایی، عصاره گیری و میوه فروشی اعلام نمود و ادامه داد: این واحدها پیرو اعلام نواقص بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط و عدم توجه متصدیان به تذکرات اعلام شده، باحضور نماینده امورحقوقی دانشگاه و مقام قضایی مهروموم شدند.

وی گفت:  پس از طی مراحل قانونی با درخواست متصدی، واحد پلمب شده فقط برای رفع نواقص بهداشتی فک پلمب خواهد شد، و پس از رفع کامل نواقص و با تایید کارشناس بهداشت محیط منطقه، اجازه فعالیت را دریافت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: همشهریان می‌توانند شکایات بهداشتی خود را از طریق سامانه شکایات مردمی ۱۹۰ جهت پیگیری در اسرع وقت توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای، اطلاع رسانی نمایند.

وی در پایان تصریح کرد: هم اکنون ۳۸ کارشناس بهداشت محیط در مراکز زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور مشغول به ارائه خدمت و نظارت‌های بهداشتی هستند و از ابتدای سال تا کنون ۷۸مرکز تهیه و توزیع موادغذایی یا اماکن عمومی با توجه به نواقص بهداشتی مهروموم شده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.