رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: ۳۵۰ نانوایی در مشهد سهمیه آرد فوق‌العاده دریافت می‌کنند.

توزیع آرد فوق‌العاده بین ۳۵۰ نانوایی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، علی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: توزیع بیش از سه هزار تن سهمیه آرد ویژه ایام پایانی ماه صفر در این شهرستان بین نانواییهای سطح شهر و حومه حرم رضوی آغاز شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: این میزان آرد بین ۳۵۰ واحد نانوایی منتخب در سطح شهر مشهد و حومه حرم مطهر رضوی بر اساس میزان پخت و تامین نان برای زائران و مجاوران در این ایام توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس میزان پخت نان بین ۵۰ تا ۱۰۰ کیسه به هر واحد نانوایی سهمیه اضافه بر گذشته تحویل می‌شود، افزود: ۲ انبار پشتیبان تامین آرد در این ایام در شهر مشهد فعال است.

نصری سرآسیا اظهار کرد: در ایام دهه آخر صفر تعداد هفت واحد صنفی به صورت نانوایی ثابت در حریم حرم رضوی دایر شده که سه واحد از آن‌ها به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: توزیع نان آماده و بسته‌بندی به نرخ مصوب نیز در غرفه‌های توزیع کالا و واحدهای صنفی عرضه کالا در این ایام توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این در حال برآورد آرد مورد نیاز موکب‌های مستقر در محورهای استان خراسان رضوی هستیم تا در این بخش نیز تامین به میزان لازم انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.