دبیر سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) از برگزاری اختتامیه و اعلام نتایج نهایی سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) در۲۰ شهریورماه خبر داد.

اختتامیه سوگواره ملی عکس مسیرالرضا ۲۰ شهریور برگزار می‌شود

وحید بیات در گفت‌وگو با قدس خراسان به برپایی نمایشگاهی از آثار پذیرفته‌شده اشاره و اظهار کرد: افتتاحیه نمایشگاه و رونمایی از کتاب آثار برگزیده نیز همزمان با اختتامیه این سوگواره برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام دبیر سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع)، اختتامیه این سوگواره ۲۰شهریورماه ساعت۱۷ در مؤسسه فرهنگی قدس به‌نشانی بولوار سجاد، بین سجاد یک و ۳ برگزار می‌شود. 

وی درباره حاضران در اختتامیه نیز بیان کرد: عکاسان، برگزیدگان عکاسی این دوره، چهره‌ها و شخصیت‌های مرتبط با حوزه عکاسی مستند زیارت در این مراسم شرکت خواهند کرد و نفرات برتر در اختتامیه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. 

بیات تعداد آثار ارسالی به سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) را ۶۴۲ اثر عنوان و تأکید کرد: به‌لطف خدا و استقبال بی‌نظیر عکاسان از پیاده‌روی دهه پایانی صفر، ۷۶ عکاس آثار خود را به دبیرخانه سوگواره ارسال کردند و بنا بر نظر هیئت داوران بخش قابل توجهی از این آثار از کیفیت مطلوب برخوردار بودند.

دبیر سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) به آثار نهایی برگزیده شده در این جشنواره اشاره کرد و  ادامه داد: پس از بررسی داوران در نهایت ۴۰ اثر از ۲۴ عکاس به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شد که همزمان با اختتامیه، در سالن موزه مؤسسه فرهنگی قدس نمایشگاهی از این آثار برپا می‌شود و عموم مردم می‌توانند به‌مدت یک هفته از این نمایشگاه بازدید کنند.

دبیر سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) در پایان خاطرنشان کرد: سوگواره عکس مسیرالرضا(ع) با موضوع «زائران پیاده رضوی» به‌دنبال توجه ویژه به عکاسی زیارتی در حوزه مستند و همچنین برجسته‌سازی فرهنگ خاص زائر پیاده بود که البته این سال‌ها نیز مورد غفلت عکاسان نبوده است و ما در این سوگواره در نظر داشتیم توجه ویژه‌ای به تلاش عکاسان این حوزه داشته باشیم. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.