مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای ایلام گفت: ۶ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۹۵ تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی ایلام از اول ماه صفر تاکنون ثبت شده است.

ثبت ۶ میلیون و ۱۸۴ هزار تردد وسایل نقلیه در جاده های ایلام

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای ایلام، شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از اول صفر تاکنون ۶ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۹۵ تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی ایلام ثبت شده است.

وی اظهار داشت: این میزان تردد در هم سنجی با مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

چشمه خاور افزود: طی این بازه زمانی ورودی وسایل نقلیه به استان ۵۴۷ هزار و ۸۰۳ دستگاه خودرو با ۵درصد افزایش و خروجی ۵۳۳ هزار و ۷۴۹ هزار دستگاه با ۳ درصد افزایش بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اینکه در این مدت پرتردد ترین محور سرابله به ایلام و ایلام - صالح آباد بوده است، تصریح کرد: هم اکنون ۳۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف، ۴۸ دوربین نظارتی تصویری و ۶۴ دستگاه تردد شمار در سطح راه های استان فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل نموده و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در میان بگذارند.

پایان پیام /

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.