امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش سیستان و بلوچستان گفت: رهبر معظم انقلاب دارای شخصیتی عالی مقام، وحدت محور، رهبری محبوب، شجاع و با تدبیر بوده و در افزون بر چهار دهه اخیر توانسته این اسلام و انقلاب را مقتدرانه و شجاعانه و هوشمندی از گزند دشمنان حفظ کند.

امام جمعه اهل سنت خاش: رهبر معظم انقلاب، رهبری محبوب، شجاع و با تدبیر است

به گزارش قدس آنلاین، مولوی محمدعلی شهنوازی  اظهارکرد: حضرت آیت الله خامنه‌ای همواره منشأ خیر و برکت برای اسلام و انقلاب بوده‌اند و یقیناً دشمنان از محبوبیت، اقتدار، شجاعت و تدابیر هوشمندانه ایشان در هراس هستند.
وی ادامه داد: امام خامنه‌ای در نزد مردم ایران و سیستان و بلوچستان دارای احترام بوده و همواره ارادت قلبی خود را به مردم ما نشان داده‌اند.
امام جمعه اهل سنت خاش گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با رهبران دیگر کشورها قابل مقایسه نیستند، زیرا ایشان شخصیتی مردمی و قابل ستایش هستند.
وی اظهار کرد: حضور مردم ایران در راهپیمایی‌ها و سایر مناسبت ها نشان داد که مردم ایران رهبر محبوب و سپاه مردمی خود را دوست دارند یاد شهیدان عرصه انقلاب و دفاع مقدس و امام راحل را گرامی می‌دارند و هرگز دخالت های بیگانگان در امورات کشور را نمی پذیرند.
مولوی شهنوازی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی باید بدانند تا زمانی که مردم در کنار رهبری و مسوولان نظام هستند، هرگز نمی توانند به اهداف شوم و ننگین خود دست یابند، زیرا مردم ما با اتحاد یکپارچه و متحد از اسلام و انقلاب و ارزش های والای خود صیانت می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.