مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ایام دهه پایانی ماه صفر و با توجه به اوج حضور عزاداران رضوی در مشهد افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی ظرفیت تخت و تجهیزات پزشکی بیمارستانی پیش‌بینی شده است.

افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی ظرفیت تخت و تجهیزات پزشکی بیمارستانی در ایام دهه پایانی ماه صفر

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، عباس ایزدی اظهار کرد: در ایام دهه پایانی ماه صفر و از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا(ع) افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی ظرفیت تخت و تجهیزات پزشکی بیمارستانی در تمامی مراکز درمانی سطح شهر مشهد به‌ویژه بیمارستان‌هایی که در محدوده حرم مطهر رضوی هستند پیش‌بینی شده است.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: ما همچنین در بازدیدهایی که از تمامی بیمارستان‌ها داشتیم آخرین وضعیت تجهیزات پزشکی مراکز درمانی و دستگاه‌‎های اکسیژن‌ساز این مکان‌ها را برای اجرای هرچه بهتر مأموریت ایام دهه پایانی ماه صفر مورد ارزیابی قرار دادیم که خوشبختانه تمامی تجهیزات موجود در بیمارستان‌ها در شرایط و وضعیت مطلوبی هستند.

وی افزود: در راستای توسعه عدالت در سلامت از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون بیش از ۳ هزار قلم تجهیزات پزشکی جدید و پیشرفته در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه نصب و راه اندازی شده است.

ایزدی گفت: ما همواره در تلاش هستیم تا با همکاری معاونت‌های درمان و توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد تمامی نیازهای بیمارستانی در حوزه تجهیزات پزشکی را تأمین نماییم تا که خدمت‌رسانی‌ به بیماران در تمامی ایام سال از جمله روزهای دهه پایانی ماه صفر به‌سرعت و بی‌وقفه انجام شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.