مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه پنج مشهد گفت: ۱۹۰نفر نیروی آموزش دیده و دارای مهارت از گروه‌های دوام ثامن فعال در سطح منطقه،موارد ایمنی،رفاهی و بهداشتی تمامی مراکز اسکان اضطراری زائران،مواکب و ایستگاه‌های صلواتی فعال در منطقه را مورد بررسی و نظارت دقیق قرار می‌دهند.

پایش ایمنی مراکز اسکان زائران و ایستگاه‌های صلواتی به کمک ۱۹۰ نفر نیروی دوام ثامن

به گزارش قدس خراسان، محمد واحدی اظهار کرد: با توجه به حضور میلیونی زائران رضوی و عزاداران خاندان عصمت و طهارت در مشهد مقدس به مناسبت دهه آخر صفر،۱۹۰نفر نیروی آموزش دیده و دارای مهارت از گروه‌های دوام ثامن فعال در سطح منطقه،موارد ایمنی،رفاهی و بهداشتی تمامی مراکز اسکان اضطراری زائران،مواکب و ایستگاه‌های صلواتی فعال در منطقه را مورد بررسی و نظارت دقیق قرار می‌دهند.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه پنج مشهد افزود: این نیروها موارد مربوطه را در فرهنگسرای امت در بولوار ولایت۱۳،سوله ورزشی شهید علیمردانی در اسماعیل‌پور۲۰و قرارگاه شهید اسماعیل‌پور در خیابان مشعل نظارت می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین پایش دقیق موارد ایمنی۶۲ ایستگاه صلواتی و ایستگاه‌های راهنمای زائر سطح منطقه نیز بر عهده این گروه است و مواردی که از طریق دبیرخانه مرکزی دوام ثامن ارجاع داده شود،بی وقفه پیگیری و نظارت می‌شود.

واحدی گفت: برخی شهروندان نیز به صورت داوطلبانه منازل شخصی خود را برای اسکان در اختیار زائران پیاده قرار می‌دهند،که نظارت بر رعایت نکات ایمنی و بهداشتی این منازل از طریق نیروهای دوام ثامن صورت می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه پنج مشهد گفت: موارد نیازمندی به اصلاح،گزارش شده و پس از رفع نقص،در بازدید مجدد منازل شخصی تایید صورت می‌گیرد.

گفتنی است؛ آقایان آموزش دیده دوام ثامن کار نظارت بر مراکز اسکان را از ساعت۸شب تا ۸ صبح بر عهده دارند و خانم‌ها نیز در طول روز ایستگاه‌های صلواتی را مورد پایش قرار می‌دهند،تا میزبانی شایسته‌ای از میهمانان امام رضا(ع) صورت گیرد و عزاداران در امنیت و آرامش از خدمات بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.